frosken Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 27 minutter siden, stjernestøv skrev: Må bare si du har min fulle forståels, jeg slutter snart jeg og Stå på! Vi klarer oss uten! Så du støtter en overgang til alkoholmisbruk? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, frosken skrev: Så du støtter en overgang til alkoholmisbruk? Nei for all del, alkohol er ikke bedre. Samme giften. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, XbellaX skrev: Jeg vet ikke om jeg forstår hvorfor du sluttet på medisiner i utgangspunktet? Var det et innfall du fikk eller handler det om noe annet (bivirkninger osv)? Hva tenker du skal hjelpe mot de symptomene du beskriver (hallusinasjoner, paranoia). Quetiapin ble seponert skriver du, fikk du noen alternativer? Din situasjon vil bli litt bedre om du forsøker å tenke langsiktig. Hva er planen din videre? Var et innfall etter at fastlegen sa at medisiner ikke ville hjelpe mot depresjon, så da så jeg ingen grunn til å fortsette med medisiner. Nei, det var lite gjennomtenkt, men jeg klarer meg fortsatt bra. Nei, Quetiapin dreiv og ble seponert, hadde ikke slutta med dem enda. Men det skulle ikke være et alternativ etter den. Planen min er å klare meg uten medisiner, eller med minst mulig etterhvert. Jeg regner nok med at jeg må på AP igjen, men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med å ha gått ned 4 kg siden torsdag. Gikk så utrolig mye opp i vekt av ap. Antidepressivaen funka uansett ikke, så så ingen grunn til å stå på noe som ikke funker. Stoffskiftemedisin og sånt burde jeg selvsagt ikke slutta med, lite gjennomtenkt- ser det. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 55 minutter siden, frosken skrev: Du er altfor frisk til å kunne forsvare å handle så destruktivt - synes jeg. Javel, da er jeg vel det da. Jeg er frisk. Så hvorfor skal jeg stå på medisiner da?? Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var et innfall etter at fastlegen sa at medisiner ikke ville hjelpe mot depresjon, så da så jeg ingen grunn til å fortsette med medisiner. Nei, det var lite gjennomtenkt, men jeg klarer meg fortsatt bra. Nei, Quetiapin dreiv og ble seponert, hadde ikke slutta med dem enda. Men det skulle ikke være et alternativ etter den. Planen min er å klare meg uten medisiner, eller med minst mulig etterhvert. Jeg regner nok med at jeg må på AP igjen, men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med å ha gått ned 4 kg siden torsdag. Gikk så utrolig mye opp i vekt av ap. Antidepressivaen funka uansett ikke, så så ingen grunn til å stå på noe som ikke funker. Stoffskiftemedisin og sånt burde jeg selvsagt ikke slutta med, lite gjennomtenkt- ser det. Anonymkode: 0c27c...8ed Ja AP er noe du går opp i vekt av Gleder meg til å slutte jeg og. MEn du må holde deg unna alkohol. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja AP er noe du går opp i vekt av Gleder meg til å slutte jeg og. MEn du må holde deg unna alkohol. Ja, alkoholen er bare midlertidig. Vet jeg ikke kan forsvare mitt bruk av alkohol, men det er så utrolig deilig å slappe av og slippe tankekjør Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, alkoholen er bare midlertidig. Vet jeg ikke kan forsvare mitt bruk av alkohol, men det er så utrolig deilig å slappe av og slippe tankekjør Anonymkode: 0c27c...8ed Da får du bare et ekstra problem 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Da får du bare et ekstra problem Kanskje, men føler jeg har kontroll over bruken. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
frosken Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel, da er jeg vel det da. Jeg er frisk. Så hvorfor skal jeg stå på medisiner da?? Anonymkode: 0c27c...8ed Jeg gidder ikke å la meg manipulere inn i dette. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje, men føler jeg har kontroll over bruken. Anonymkode: 0c27c...8ed Ok. Jeg drakk en sommer og hadde kontroll Drakk ikke ellers, bare den sommeren så jeg hadde ikke et problem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Jeg drakk en sommer og hadde kontroll Drakk ikke ellers, bare den sommeren så jeg hadde ikke et problem. Jeg drikker nesten ikke ellers jeg heller, idag skal jeg for eksempel ikke drikke Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg drikker nesten ikke ellers jeg heller, idag skal jeg for eksempel ikke drikke Anonymkode: 0c27c...8ed Bra det da! Prøv å ikke drikke så mye 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 5 minutter siden, frosken skrev: Jeg gidder ikke å la meg manipulere inn i dette. Skjønner det - men det er ikke så enkelt som det høres ut som. Ting er komplisert og dessverre tok jeg et valg om å slutte med medisiner og føler jeg må stå for det etterpå. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Jeg er dessverre så sta at jeg føler jeg må stå for min avgjørelse. Føler ikke at jeg bare kan begynne igjen. Nå vet fastlegen om det, så regner med at jeg må ha en samtale snart, forklare hvorfor jeg valgte som jeg gjorde. Vet det ikke er bra, burde ikke gjort det, men føler det er bundet, valget mitt. Jeg skal ikke prøve å manipulere folk. Stjernestøv : Jeg anbefaler at du tar det med behandler om du skal slutte med medisiner. Ikke gå i fella som jeg gjorde. Ja, jeg tror jeg kan klare meg uten medisiner, men litt hjelp må jeg helt sikkert ha etterhvert. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var et innfall etter at fastlegen sa at medisiner ikke ville hjelpe mot depresjon, så da så jeg ingen grunn til å fortsette med medisiner. Nei, det var lite gjennomtenkt, men jeg klarer meg fortsatt bra. Nei, Quetiapin dreiv og ble seponert, hadde ikke slutta med dem enda. Men det skulle ikke være et alternativ etter den. Planen min er å klare meg uten medisiner, eller med minst mulig etterhvert. Jeg regner nok med at jeg må på AP igjen, men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med å ha gått ned 4 kg siden torsdag. Gikk så utrolig mye opp i vekt av ap. Antidepressivaen funka uansett ikke, så så ingen grunn til å stå på noe som ikke funker. Stoffskiftemedisin og sånt burde jeg selvsagt ikke slutta med, lite gjennomtenkt- ser det. Anonymkode: 0c27c...8ed Jeg er enig i at det ikke er noe poeng å stå på noe som ikke fungerer men jeg håper du i det minste trappet ned slik at du unngår endel tilleggsplager, med mindre det var medikamenter som gikk greit å slutte brått på. Akkurat nå virker det som om du tar dag for dag uten å tenke så mye lenger. Får du annen oppfølging enn fastlege? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Jeg er enig i at det ikke er noe poeng å stå på noe som ikke fungerer men jeg håper du i det minste trappet ned slik at du unngår endel tilleggsplager, med mindre det var medikamenter som gikk greit å slutte brått på. Akkurat nå virker det som om du tar dag for dag uten å tenke så mye lenger. Får du annen oppfølging enn fastlege? Jeg trappa ikke ned dessverre. Kutta brått. Jeg tenker jeg skal fortsette på jobb fremover, og håper på at ting går seg greit til. Jeg fortsetter med turer som før, men har kuttet endel ting jeg kanskje ikke burde kuttet ut. Jeg har oppfølging, mangelfull oppfølging føler jeg, men mulig jeg ser for meg mer oppfølging enn det jeg skal ha. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dessverre så sta at jeg føler jeg må stå for min avgjørelse. Føler ikke at jeg bare kan begynne igjen. Nå vet fastlegen om det, så regner med at jeg må ha en samtale snart, forklare hvorfor jeg valgte som jeg gjorde. Vet det ikke er bra, burde ikke gjort det, men føler det er bundet, valget mitt. Jeg skal ikke prøve å manipulere folk. Stjernestøv : Jeg anbefaler at du tar det med behandler om du skal slutte med medisiner. Ikke gå i fella som jeg gjorde. Ja, jeg tror jeg kan klare meg uten medisiner, men litt hjelp må jeg helt sikkert ha etterhvert. Anonymkode: 0c27c...8ed Jeg tar det med sykepleieren og legen, tror nok det er greit at jeg slutter. Men hvis du ikke har det bra uten meds, da er det jo bare å begynne igjen. Ingen skam å snu 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Jeg tar det med sykepleieren og legen, tror nok det er greit at jeg slutter. Men hvis du ikke har det bra uten meds, da er det jo bare å begynne igjen. Ingen skam å snu Jeg har det fint jeg Men fra forrige gang kan det gjerne skjære seg, og jeg føler ikke jeg kan snu. Jeg må ta en samtale med behandlingsapparatet tror jeg. Jeg vil gjerne klare meg denne gangen, men jeg er jo redd for å ikke lykkes. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det fint jeg Men fra forrige gang kan det gjerne skjære seg, og jeg føler ikke jeg kan snu. Jeg må ta en samtale med behandlingsapparatet tror jeg. Jeg vil gjerne klare meg denne gangen, men jeg er jo redd for å ikke lykkes. Anonymkode: 0c27c...8ed Bra du har det fint da Ja ta en prat med behandleren din, det er nok det beste å samarbeide 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 Den 28.2.2016 at 17.18, stjernestøv skrev: Bra du har det fint da Ja ta en prat med behandleren din, det er nok det beste å samarbeide Jeg har hatt en samtale med behandler der jeg omtaler medisiner som gift(en stemme eller noe som sier til meg at denne giften skal jeg ikke ha i meg - skjønner ikke at ikke stemmen sier at alkohol er like mye gift). Men jeg har gitt tillatelse til å snakke med legen og til å finne ut hvordan vi skal løse dette. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.