Gå til innhold

Slutta med meds

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en samtale med behandler der jeg omtaler medisiner som gift(en stemme eller noe som sier til meg at denne giften skal jeg ikke ha i meg - skjønner ikke at ikke stemmen sier at alkohol er like mye gift).

Men jeg har gitt tillatelse til å snakke med legen og til å finne ut hvordan vi skal løse dette.

Anonymkode: 0c27c...8ed

Ja det er jo gift, det er alkoholen og. Jeg vil heller ikke ha gift, vil være ren. Røyk er også gift. Håper dere finner en løsning :) 

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

21

• stjernestøv

10

• frosken

4

• Onion

4

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo gift, det er alkoholen og. Jeg vil heller ikke ha gift, vil være ren. Røyk er også gift. Håper dere finner en løsning :) 

Jeg drakk ikke igår, endte med tankekjør/kaos og søvnløshet. Virker på meg på den måten at jeg blir utrolig pratesyk, og veldig flirete. Fikk kommentar på det flere ganger på ene gruppen idag.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drakk ikke igår, endte med tankekjør/kaos og søvnløshet. Virker på meg på den måten at jeg blir utrolig pratesyk, og veldig flirete. Fikk kommentar på det flere ganger på ene gruppen idag.

Ja en kan vel bli sånn av lite søvn. Du kunne jo tatt seroquel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...