stjernestøv Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en samtale med behandler der jeg omtaler medisiner som gift(en stemme eller noe som sier til meg at denne giften skal jeg ikke ha i meg - skjønner ikke at ikke stemmen sier at alkohol er like mye gift). Men jeg har gitt tillatelse til å snakke med legen og til å finne ut hvordan vi skal løse dette. Anonymkode: 0c27c...8ed Ja det er jo gift, det er alkoholen og. Jeg vil heller ikke ha gift, vil være ren. Røyk er også gift. Håper dere finner en løsning 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er jo gift, det er alkoholen og. Jeg vil heller ikke ha gift, vil være ren. Røyk er også gift. Håper dere finner en løsning Jeg drakk ikke igår, endte med tankekjør/kaos og søvnløshet. Virker på meg på den måten at jeg blir utrolig pratesyk, og veldig flirete. Fikk kommentar på det flere ganger på ene gruppen idag. Anonymkode: 0c27c...8ed 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg drakk ikke igår, endte med tankekjør/kaos og søvnløshet. Virker på meg på den måten at jeg blir utrolig pratesyk, og veldig flirete. Fikk kommentar på det flere ganger på ene gruppen idag. Anonymkode: 0c27c...8ed Ja en kan vel bli sånn av lite søvn. Du kunne jo tatt seroquel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.