Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Onion skrev:

Kjenner meg igjen i det du sier, det med at man ikke stoler på sin egen reaksjon osv. F.eks. hvis man blir krenket. Men jeg har også mange fantasifulle tanker om hva som skjer rundt meg, som jeg reagerer følelsesmessig på. Dette er ting som ikke kommer til utrykk, og da finner jeg meg "anledninger" hvor jeg kan ta ut dette, nærmere bestemt internett. Da blir det veldig umodne utrykk.

Terapi har visst ingen effekt. Kanskje jeg skal forsøke å utrykke følelser ovenfor mennesker som familie, i stedet for å være kald og reservert. Men det er noe som vemmer meg... det er kanskje derfor terapi ikke har effekt.

Men i utgangspunktet så har jeg faktisk troen på det med å utforske følelser med en person som oppfører seg hensiktsmessig i forhold til det, f.eks. en terapeut.

Du minner meg om hovedpersonen i "Good Will hunting", en rollefigur også jeg kjenner meg godt igjen i. Ikke bokstavlig, men når det gjelder den indre dynamikken, redselen og sårbarheten. Har du sett filmen? Anbefales! 

Skrevet
1 minute ago, Mari- said:

Du minner meg om hovedpersonen i "Good Will hunting", en rollefigur også jeg kjenner meg godt igjen i. Ikke bokstavlig, men når det gjelder den indre dynamikken, redselen og sårbarheten. Har du sett filmen? Anbefales! 

Ja har sett den. :) Mange forskjellige årsaker for at noen oppfører seg ille, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...