AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Det var jeg som skrev innlegget under. Jeg ser at det ble langt, så for å oppsummere i håp om at noen kan hjelpe meg skriver jeg hovedpunktene her. - Jeg har tilbakevendende depressiv lidelse (mulig bipolar II), unnvikende personlighetsforstyrrelse, angst, økt selvmordsrisiko når ting er vanskelig. Jeg har opplevd psykotiske symptomer, men det er lenge siden, da i forbindelse med stress og stort press fra en dårlig behandler. (Bekreftet av flere i forbindelse med innleggelse.) - Jeg får oppfølging fra kommunen. - På grunn av slurv med rutiner rundt vedtak og omorganisering får jeg nå oppfølging av en ny person. - Tidligere hadde jeg oppfølging av en som jobber i ambulerende team, nå får jeg oppfølging fra en som jobber i boveiledningstjenesten. - Jeg har behov for samtaleoppfølging, samtaler som bygger meg opp, hjelper meg å ha tro på meg selv og at jeg har lov til å ha et bra liv. - Jeg har ikke behov for praktisk veiledning i form av booppfølging eller annet. - Jeg har nå fått oppfølging av denne personen i noen måneder. - Jeg har opplevd spydigheter, latterliggjøring og direkte usannheter fra denne personen. - Personen kan skifte mening fra en uke til en annen, første uke støttet h*n meg, uka etter burde jeg ha handlet helt annerledes. (Samme situasjon, ikke lignende.) - Når jeg hevder å være flink til noe opptrer h*n på en måte som tyder på at h*n føler seg truet. - Jeg har måttet bruke familien som støtte/behandling/oppfølging en del i forbindelse med dette byttet, noe jeg tilskrev at jeg har vanskelig for å bli trygg på og å forholde meg til nye personer. - Etter siste samtale (denne uka) følte jeg meg helt elendig, jeg har slitt med selvmordstanker og vært nødt til å bruke familie flere ganger for å håndtere det som skjedde. - Jeg opplever at h*n prøver å presse meg inn i en mal som for h*n er kjent, i form av bl.a ukeplan. Det hadde jeg behov for og nytte av for flere år siden, men ikke nå. - Den siste tiden har jeg begynt å lure på hva slags kompetanse h*n egentlig har, så jeg sjekket og har funnet ut at han er ansatt som "pleieassistent", noe som sier meg null og niks. Jeg har tenkt å sende et brev og ta opp disse tingene, og trenger råd i den forbindelse. Hvordan er det best å gå frem? Andre som har erfaring? Jeg vurderer å sende kopi til overordnet, synspunkter? Dette ble visst ikke så mye kortere, men jeg håper i alle fall det ble mer oversiktlig. - Orio Anonymkode: 65331...9d1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.