stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Uff jeg er så trøtt og sliten for tiden, kan det være pga seroquel eller kan det være depresjon? Tar jo fluoxetin. Skal prøve å komme meg på dagsenteret i morgen, men det blir tungt..orker ikke være med dem på tur tror jeg. Orket ikke dusje i dag, så det må jeg gjøre i morgen. Alt er et tiltak. 0 Siter
laban Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Skal prøve å komme meg på dagsenteret i morgen, men det blir tungt..orker ikke være med dem på tur tror jeg. Orket ikke dusje i dag, så det må jeg gjøre i morgen. Det er fremdeles sjanser for å få tatt en dusj i dag. Det er ingen lov som sier at det må gjøres om morgenen Ikke bestem allerede nå at du får en tung dag i morgen og ikke kommer til å orke noe. Tenk heller at hvis du hviler i dag, så blir det en bedre dag i morgen. (Jeg vet at det ikke er så enkelt, men det er forbausende enkelt å psyke seg selv ned...) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, laban skrev: Det er fremdeles sjanser for å få tatt en dusj i dag. Det er ingen lov som sier at det må gjøres om morgenen Ikke bestem allerede nå at du får en tung dag i morgen og ikke kommer til å orke noe. Tenk heller at hvis du hviler i dag, så blir det en bedre dag i morgen. (Jeg vet at det ikke er så enkelt, men det er forbausende enkelt å psyke seg selv ned...) Ok, får se om jeg orker å dusje senere men tviler på det. Ja der ute...uff det er så mange energier der. Vil jo være positiv og glad, men nå skal jeg ikke skrive om energier her Men føler meg litt nede frekvensmessig. 0 Siter
laban Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Vil jo være positiv og glad, men nå skal jeg ikke skrive om energier her Men føler meg litt nede frekvensmessig. Du trenger ikke føle deg positiv, sterk og glad. Det holder med å presse deg såpass at du orker noe du vet du totalt sett har godt av og vil være fornøyd når du har kommet gjennom Det er mange som har det akkurat slik med deler av hverdagen, folk flest går ikke rundt i en sky av positiv energi og lykke på en vanlig mandag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, laban skrev: Du trenger ikke føle deg positiv, sterk og glad. Det holder med å presse deg såpass at du orker noe du vet du totalt sett har godt av og vil være fornøyd når du har kommet gjennom Det er mange som har det akkurat slik med deler av hverdagen, folk flest går ikke rundt i en sky av positiv energi og lykke på en vanlig mandag. Ok får bare være som jeg er... Sist jeg gikk nedover ute var det folk som smilte og sa hei, folk jeg ikke kjenner. Det løftet meg litt opp 1 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Skrevet 28. februar 2016 4 timer siden, laban skrev: Det er fremdeles sjanser for å få tatt en dusj i dag. Det er ingen lov som sier at det må gjøres om morgenen Ikke bestem allerede nå at du får en tung dag i morgen og ikke kommer til å orke noe. Tenk heller at hvis du hviler i dag, så blir det en bedre dag i morgen. (Jeg vet at det ikke er så enkelt, men det er forbausende enkelt å psyke seg selv ned...) Nå har jeg tatt meg en dusj, så slipper jeg det i morgen Men merker jeg er veldig trøtt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Søndag er den beste dagen å være trøtt på - det er hviledag Anonymkode: a1eef...9c0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søndag er den beste dagen å være trøtt på - det er hviledag Anonymkode: a1eef...9c0 Ja det er vel det Håper jeg kommer meg på dagsenteret i morgen, må komme meg litt ut av huset. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 45 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er vel det Håper jeg kommer meg på dagsenteret i morgen, må komme meg litt ut av huset. Du kommer deg dit du vil du schnuppa Anonymkode: a1eef...9c0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kommer deg dit du vil du schnuppa Anonymkode: a1eef...9c0 Hehe, mulig det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Hehe, mulig det Ikke bare mulig, men fakta I morgen starter jeg forresten vik-fra-meg-sjokolade prosjektet mitt. Hiver innpå siste rull av 2-pack melkerull i kveld. Heng deg på om du føler for det! Anonymkode: a1eef...9c0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare mulig, men fakta I morgen starter jeg forresten vik-fra-meg-sjokolade prosjektet mitt. Hiver innpå siste rull av 2-pack melkerull i kveld. Heng deg på om du føler for det! Anonymkode: a1eef...9c0 Ok Jeg har sluttet med sjokolade i dag, har hatt veldig søtsug. Men ja, jeg er med 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok Jeg har sluttet med sjokolade i dag, har hatt veldig søtsug. Men ja, jeg er med Tøft! Da er vi i gang I og du Du litt foran, men jeg henger meg på. La oss plage hverandre med tanker rundt h' søtsug/abstinenser fremover hehe. Anonymkode: a1eef...9c0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tøft! Da er vi i gang I og du Du litt foran, men jeg henger meg på. La oss plage hverandre med tanker rundt h' søtsug/abstinenser fremover hehe. Anonymkode: a1eef...9c0 Den er god Lykke til!!! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Skrevet 28. februar 2016 Takk det samme! Dette klarer vi lett hehe. Anonymkode: a1eef...9c0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Skrevet 28. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk det samme! Dette klarer vi lett hehe. Anonymkode: a1eef...9c0 Jepp hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.