Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Onion skrev:

Egentlig så er jeg det ja. :P Litt fælt å si det, dog.

Ja jeg overdriver vel. Men virker som noen mener jeg er psykopat også.

Jeg vil tro de er dumme. Beste trygdesystemet i verden, og så klager de på bompenger og alkoholavgift, sier Norge da er "siste sovjetstat". Da er man dum.

Ja, du har vel en alvorlig sykdom, og har vært på tung avdeling. Jeg har bare hatt sommerjobber på frikort. Eller, jeg var utplassert noen måneder en gang, uten lønn. Det blir vel et slags bidrag det kanskje.

Jeg tror egentlig jeg bare har litt komplisert ocd. kjøper ikke helt den schizo diagnosen. Egentlig. Kanskje jeg snylter...

Annonse

55 minutter siden, Onion skrev:

Lurer ofte på om noen "lonere" snylter.

Ja, det kan man virkelig lure på (tenker rent generelt her). Man kan si det er "deilig" å "slippe" og jobbe, men det blir jaggu ensforming, ensomt og kjedelig i lengden. Er vanskelig å fylles årets 420 dager med innhold når bare går hjemme alene og surrer 24/7...

Men men.

4 minutes ago, slabbedask said:

Ja, det kan man virkelig lure på (tenker rent generelt her). Man kan si det er "deilig" å "slippe" og jobbe, men det blir jaggu ensforming, ensomt og kjedelig i lengden. Er vanskelig å fylles årets 420 dager med innhold når bare går hjemme alene og surrer 24/7...

Men men.

Sånn er det ikke for meg, jeg har hundrevis av ting jeg skulle ha gjort / kunne tenkt meg å gjøre... men jeg er for zombie til å klare mer enn 10 ting. Blir mye sløvt TV og skravling på forum. Tror det er fordi jeg ikke orker mer, igrunn. Men jeg vurderer å redusere AP-dosen fra i kveld av, og se hvordan det går da, kanskje jeg blir mer energisk.

Annonse

15 timer siden, Onion skrev:

Sånn er det ikke for meg, jeg har hundrevis av ting jeg skulle ha gjort / kunne tenkt meg å gjøre... men jeg er for zombie til å klare mer enn 10 ting. Blir mye sløvt TV og skravling på forum. Tror det er fordi jeg ikke orker mer, igrunn. Men jeg vurderer å redusere AP-dosen fra i kveld av, og se hvordan det går da, kanskje jeg blir mer energisk.

Jeg har kuttet ned fra 20 til 5 mg Cipralex siden nyttår og blitt mye mindre zombie, men er ikke mer "effektiv" av den grunn (det var dette hersens badet som skulle vært vasket, fex.). Kanskje jeg bare er lat?

Hvem vet.

1 minute ago, slabbedask said:

Jeg har kuttet ned fra 20 til 5 mg Cipralex siden nyttår og blitt mye mindre zombie, men er ikke mer "effektiv" av den grunn (det var dette hersens badet som skulle vært vasket, fex.). Kanskje jeg bare er lat?

Hvem vet.

Høres ut som du har problemer med mer enn bivirkninger fra medisinen?

Tok 50% kveldsdose... sov dårlig, men merkelig nok føler jeg meg kvikkere nå enn i går... vi får se hva som skjer, vi får se.

1 time siden, Onion skrev:

Høres ut som du har problemer med mer enn bivirkninger fra medisinen?

Ikke umulig. Kanskje det hadde hjulpet med trippel dose Asperline?

1 time siden, Onion skrev:

Tok 50% kveldsdose... sov dårlig, men merkelig nok føler jeg meg kvikkere nå enn i går... vi får se hva som skjer, vi får se.

Vi får se, vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...