Augusta Luise Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 Etter tre måneder med full sykemelding skal jeg prøve meg på jobb igjen. Disse månedene har vært grusomme, jeg har vært så utrolig langt nede og hatt flere innleggelser for stabilisering, de fleste uten hell. På det verste trodde jeg at jeg aldri skulle klare å komme tilbake til jobb igjen, men etter bytte av antidepressiva og oppstart på DPS-behandling har jeg klart å klatre meg opp av gjørma. Jeg tar det veldig forsiktig, skal bare ha 10 % jobb til å begynne med, og jeg er full av angst nå før oppstart. Likevel så vet jeg at jeg klarer å ta på maska når jeg går inn i løvens hule (eller åttende klasse, som det også kalles),og det er godt å vite at jeg bare skal ha to timer undervisning i uka. Når jeg overkommer frykten for å få angstanfall i klasserommet eller i pauserommet så kommer det til å gå bra. Det er bare veldig, veldig skummelt å skulle ta steget... 1 Siter
frosken Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 2 timer siden, Augusta Luise skrev: Etter tre måneder med full sykemelding skal jeg prøve meg på jobb igjen. Disse månedene har vært grusomme, jeg har vært så utrolig langt nede og hatt flere innleggelser for stabilisering, de fleste uten hell. På det verste trodde jeg at jeg aldri skulle klare å komme tilbake til jobb igjen, men etter bytte av antidepressiva og oppstart på DPS-behandling har jeg klart å klatre meg opp av gjørma. Jeg tar det veldig forsiktig, skal bare ha 10 % jobb til å begynne med, og jeg er full av angst nå før oppstart. Likevel så vet jeg at jeg klarer å ta på maska når jeg går inn i løvens hule (eller åttende klasse, som det også kalles),og det er godt å vite at jeg bare skal ha to timer undervisning i uka. Når jeg overkommer frykten for å få angstanfall i klasserommet eller i pauserommet så kommer det til å gå bra. Det er bare veldig, veldig skummelt å skulle ta steget... Så bra at du skal ha en forsiktig oppstart:-) Forhåpentligvis vil noen gode mestringsopplevelser fort gjøre dette mindre skummelt. 0 Siter
Augusta Luise Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Skrevet 1. mars 2016 Takk for svar. Det gikk jo superbra, men gubban så sliten jeg er! Skal ikke tilbake før på torsdag, utrolig deilig å få lov til å komme tilbake litt etter litt. 1 Siter
XbellaX Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 23 minutter siden, Augusta Luise skrev: Takk for svar. Det gikk jo superbra, men gubban så sliten jeg er! Skal ikke tilbake før på torsdag, utrolig deilig å få lov til å komme tilbake litt etter litt. Det er ikke bare å kaste seg på dypt vann etter å ha vært borte i 3 mnd, man må bli litt varm i trøyen først. Gøy å lese at du har klart å kjempe deg tilbake. Håper torsdagen går like greit :-) 0 Siter
frosken Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 58 minutter siden, Augusta Luise skrev: Takk for svar. Det gikk jo superbra, men gubban så sliten jeg er! Skal ikke tilbake før på torsdag, utrolig deilig å få lov til å komme tilbake litt etter litt. Gratulerer med ny start:-) 0 Siter
Fionys Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Høres ut som en god start Jeg har også akkurat begynt å jobbe 50% etter at jeg har vært 100% sykemeldt i litt over 2 mnder. 0 Siter
Onion Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Så bra, vær stolt over deg selv. Det er ikke alle som gidder å forsørge seg selv. 0 Siter
Augusta Luise Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Skrevet 1. mars 2016 Jeg gidder å forsørge meg selv. For meg er det livsviktig å kunne jobbe, og jeg er overlykkelig over å ha begynt på veien mot full jobb igjen. Jobb er det beste som finnes. 0 Siter
Onion Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 1 minute ago, Augusta Luise said: Jeg gidder å forsørge meg selv. For meg er det livsviktig å kunne jobbe, og jeg er overlykkelig over å ha begynt på veien mot full jobb igjen. Jobb er det beste som finnes. Så bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.