Gå til innhold

Stenge av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å føle at jeg er god på noe. Det er ingenting i min hverdag som gjør at jeg presterer på noe som helst. De få jeg av og til snakker med ser ut til å mene at jeg er en idiot. Og det er jeg kanskje også. Nei, det var bedre når jeg fikk til noe faglig. Det er et utrykk: "arbeidet adler mannen" - ja, man føler seg i alle fall mer "adelig" (les: mer fornøyd med seg selv).

Lurer på om det bare er å stenge av for godt, for mennesker. De river og sliter i meg, slettes ikke bare på dette området.

Samtidig så kan jeg godt forstå det om dette er et narsissistisk problem. Men det er vel ingen som kan kurere seg selv for narsissisme? Selv-terapi mot narsissisme. Hørt om det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...