Gå til innhold

Hvordan forklare. ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min behandler vil at jeg skal begynne på antipsykotiske medisin men jeg vil ikke fordi jeg skal ned 3 kg og stramme opp kroppen nå før vi begynner å kaste klærne. Men jeg sliter med å fortelle grunnen for behandler er selv ganske så overvektige. Blir litt ekkelt å sitte å klage på min kropp som egentlig er helt normal vektige når hun er feit.

Noen som har forslag til hvordan jeg kan få dette forklart uten å muligens virke støtende eller fordømmende? 

Anonymkode: 4a32a...22e

Skrevet

Behandleren syns fordelen med antipsykotika oppveier ulempen med 3 kg...

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke det jeg spurte om.

Anonymkode: 4a32a...22e

Skrevet

Hvis du trenger å gå ned 3 kg mer enn medisiner så vil jeg så desidert fraråde deg fra å begynne på dette.

Skrevet

Gått ned til nå 11 kg på antipsykotika 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Problemet ligger ikke i behandlers vekt. Det vil hun fint tåle.

Noe helt annet er hvilke tanker behandler gjør seg om modenheten til en person som prioriterer 3 kg vektnedgang foran antipsykotisk behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...