AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 Min behandler vil at jeg skal begynne på antipsykotiske medisin men jeg vil ikke fordi jeg skal ned 3 kg og stramme opp kroppen nå før vi begynner å kaste klærne. Men jeg sliter med å fortelle grunnen for behandler er selv ganske så overvektige. Blir litt ekkelt å sitte å klage på min kropp som egentlig er helt normal vektige når hun er feit. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få dette forklart uten å muligens virke støtende eller fordømmende? Anonymkode: 4a32a...22e 0 Siter
Onion Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 Behandleren syns fordelen med antipsykotika oppveier ulempen med 3 kg... 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Det var ikke det jeg spurte om. Anonymkode: 4a32a...22e 0 Siter
Onion Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Hvis du trenger å gå ned 3 kg mer enn medisiner så vil jeg så desidert fraråde deg fra å begynne på dette. 1 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Problemet ligger ikke i behandlers vekt. Det vil hun fint tåle. Noe helt annet er hvilke tanker behandler gjør seg om modenheten til en person som prioriterer 3 kg vektnedgang foran antipsykotisk behandling. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.