Gå til innhold

Da er henvisning sendt..

Anbefalte innlegg

Gjest anbr42
Skrevet

Var hos legen i dag som tross sine egne "fordommer" mot dps (eller hva jeg skal kalle det), sendte henvisning for meg dit. Så får vi se om legens dystre spådom går i oppfyllelse eller ikke, mtp om jeg blir avvist eller tatt inn. Blir spennende å se...

Skrevet
37 minutter siden, Rådvilla skrev:

Var hos legen i dag som tross sine egne "fordommer" mot dps (eller hva jeg skal kalle det), sendte henvisning for meg dit. Så får vi se om legens dystre spådom går i oppfyllelse eller ikke, mtp om jeg blir avvist eller tatt inn. Blir spennende å se...

Glad for å høre at det blir gjort et forsøk:-)

Skrevet (endret)
5 timer siden, frosken skrev:

Glad for å høre at det blir gjort et forsøk:-)

Ja, det blir iallefall gjort et forsøk. Så da er det bare å vente å se. Jeg er glad for at du svarte meg. Tror du er den eneste her som iallefall tilsynelatende bryr seg om meg. 

Er det ikke rart? Jeg har et så behov for å bli sett og hørt. Behov for at noen bryr seg om meg. Men selv om du er snill og er et godt menneske, holder det ikke for meg her inne. Jeg har innsett at jeg må fikse livet i RL og ikke på et forum. Men tusen takk for at du har "brydd deg om meg" her inne. Det setter jeg veldig pris på. Ønsker deg alt godt, frosken! :) klem fra Rådvilla Og en klem til NHD som også har forsøkt å hjelpe meg. :) Nå takker jeg for meg. Hadet.

Endret av Gjest
Skrevet
10 timer siden, Rådvilla skrev:

Ja, det blir iallefall gjort et forsøk. Så da er det bare å vente å se. Jeg er glad for at du svarte meg. Tror du er den eneste her som iallefall tilsynelatende bryr seg om meg. 

Er det ikke rart? Jeg har et så behov for å bli sett og hørt. Behov for at noen bryr seg om meg. Men selv om du er snill og er et godt menneske, holder det ikke for meg her inne. Jeg har innsett at jeg må fikse livet i RL og ikke på et forum. Men tusen takk for at du har "brydd deg om meg" her inne. Det setter jeg veldig pris på. Ønsker deg alt godt, frosken! :) klem fra Rådvilla Og en klem til NHD som også har forsøkt å hjelpe meg. :) Nå takker jeg for meg. Hadet.

Jeg tenker at det er bra å erkjenne sitt behov for å bli sett, det er en måte å se seg selv på også😀 Jeg håper at du får et godt tilbud fra dps og at du i tillegg finner en samtalepartner som kan hjelpe deg å sortere dine tanker om religiøse temaer. Jeg hadde synes det var hyggelig om du ikke ble helt borte fra Dol, men at du av og til kommer innom og sier noe om hvordan det går. Jeg er imidlertid helt enig med deg i at kontakt med medmennesker på nett ikke kan fylle ens kontaktbehov. 

Jeg krysser fingrene for at det kommer noe utav henvisningen til dps!

Augusta Luise
Skrevet

Godt at ting skjer. Håper at du får et tilbud som hjelper. Og hvis det er noen trøst, jeg kjenner meg så godt igjen i ønsket om å bli sett. Jeg ser deg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...