Gå til innhold

Utlevert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det meninga at man skal føle seg utlevert av seg selv hver gang man er hos psykolog ? (ny i gamet)

sliten....

Anonymkode: 80ed7...fed

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det meninga at man skal føle seg utlevert av seg selv hver gang man er hos psykolog ? (ny i gamet)

sliten....

Man må gi for å få, terapi er som kjent ikke for pyser :-)  Håper det blir en god prosess for deg.

Skrevet

Jeg er også ganske ny i gamet og jeg føler meg også utlevert noen ganger. Blir veldig sliten av disse timene for det blir mye tanker både i timene og i etterkant.

AnonymBruker
Skrevet

huff :( blir det feil å svare for mye eller for ærlig? 

dødsens nå.... også tenker jeg på de 1000 tingene jeg kan si som er så mye verre.. :( 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

huff :( blir det feil å svare for mye eller for ærlig? 

dødsens nå.... også tenker jeg på de 1000 tingene jeg kan si som er så mye verre.. :( 

Tror det er viktig å være ærlig for å få den rette behandlingen. De trenger å vite en del for å kunne gi deg rett behandling.

Jeg har store problemer med å snakka om de vanskeligste tingene så jeg skriver til hver time for da får jeg sagt det jeg vil. Synes det er ganske ubehagelig å levere det jeg har skrevet, men det blir på en måte lettere å snakka om de tingene.

Jeg har vært ærlig med terapaut fra starten av og fortalt at det kanskje er enkelt ting jeg ikke klarer å snakke om, men det har kommet mer og mer frem etter hver time og nå tror jeg at jeg har fått med meg det meste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...