AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Er det meninga at man skal føle seg utlevert av seg selv hver gang man er hos psykolog ? (ny i gamet) sliten.... Anonymkode: 80ed7...fed 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det meninga at man skal føle seg utlevert av seg selv hver gang man er hos psykolog ? (ny i gamet) sliten.... Anonymkode: 80ed7...fed Man må gi for å få, terapi er som kjent ikke for pyser :-) Håper det blir en god prosess for deg. 0 Siter
Fionys Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Jeg er også ganske ny i gamet og jeg føler meg også utlevert noen ganger. Blir veldig sliten av disse timene for det blir mye tanker både i timene og i etterkant. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 huff blir det feil å svare for mye eller for ærlig? dødsens nå.... også tenker jeg på de 1000 tingene jeg kan si som er så mye verre.. Anonymkode: 80ed7...fed 0 Siter
Fionys Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: huff blir det feil å svare for mye eller for ærlig? dødsens nå.... også tenker jeg på de 1000 tingene jeg kan si som er så mye verre.. Anonymkode: 80ed7...fed Tror det er viktig å være ærlig for å få den rette behandlingen. De trenger å vite en del for å kunne gi deg rett behandling. Jeg har store problemer med å snakka om de vanskeligste tingene så jeg skriver til hver time for da får jeg sagt det jeg vil. Synes det er ganske ubehagelig å levere det jeg har skrevet, men det blir på en måte lettere å snakka om de tingene. Jeg har vært ærlig med terapaut fra starten av og fortalt at det kanskje er enkelt ting jeg ikke klarer å snakke om, men det har kommet mer og mer frem etter hver time og nå tror jeg at jeg har fått med meg det meste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.