stjernestøv Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 Sykepleieren var her i dag, han sa det var greit at vi tolket ting forskjellig. Får lov å snakke om åndelige ting til han selv om han jobber i psykiatrien Sa at jeg fikk ikke lov å skrive om åndelige ting her av NHD, og at NHD var sur på meg. Han var ikke sur, men mente jeg var nær psykotisk noen ganger. Sa det var bra jeg gikk på dagsenteret, men at jeg ikke trengte å være så lenge. Han mente jeg måtte skjerme meg litt, kan jo det. Og han skulle spør legen når han kom igjen neste uke ang medisiner, men han trodde legen ville jeg skulle øke risperdal. Får se da. Han skulle spør om jeg kunne få noe annet enn seroquel for søvn, så da er jeg spent. Kjente energiene hans også, han er ikke fordomsfull. Han liker faktisk å snakke om åndelige ting med meg Da er jeg vel heldig? Men det er vel ikke alt av det åndelige som er problemet, men jeg liker å snakke om det jeg også Men skal ikke snakke om det her eller andre plasser, han sa det var nok mange som ikke forstod. En sur psykiater var ikke bra sa han, hehe måtte le da. 1 Siter
laban Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Sa at jeg fikk ikke lov å skrive om åndelige ting her av NHD, og at NHD var sur på meg. En sur psykiater var ikke bra sa han, hehe måtte le da. Nå har du jo faktisk fått lov til å skrive her om åndelige ting, så lenge det skjer på Åpent forum og ikke på Psykiatri. NHD tenker sikkert bl.a. på at noen kan finne DOLs psykiatriforum ved å søke på en medisin eller diagnose. Da skal de ikke havne på en side der en høy andel tråder handler om pleiader, hjelpere og jording. Det er ansvarlig - ikke "surt" eller noe annet med vinkling mot deg personlig - at DOLs fagpersoner og moderatorer passer på det. Fint at det fungerer mellom deg og sykepleieren. Ha en fortsatt god dag! 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 9 minutter siden, stjernestøv skrev: Sykepleieren var her i dag, han sa det var greit at vi tolket ting forskjellig. Får lov å snakke om åndelige ting til han selv om han jobber i psykiatrien Sa at jeg fikk ikke lov å skrive om åndelige ting her av NHD, og at NHD var sur på meg. Han var ikke sur, men mente jeg var nær psykotisk noen ganger. Sa det var bra jeg gikk på dagsenteret, men at jeg ikke trengte å være så lenge. Han mente jeg måtte skjerme meg litt, kan jo det. Og han skulle spør legen når han kom igjen neste uke ang medisiner, men han trodde legen ville jeg skulle øke risperdal. Får se da. Han skulle spør om jeg kunne få noe annet enn seroquel for søvn, så da er jeg spent. Kjente energiene hans også, han er ikke fordomsfull. Han liker faktisk å snakke om åndelige ting med meg Da er jeg vel heldig? Men det er vel ikke alt av det åndelige som er problemet, men jeg liker å snakke om det jeg også Men skal ikke snakke om det her eller andre plasser, han sa det var nok mange som ikke forstod. En sur psykiater var ikke bra sa han, hehe måtte le da. Tror du virkelig at NHD gidder å bruke energi på å være sur på deg?!... Anonymkode: 503ae...4f5 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Sykepleieren var her i dag, han sa det var greit at vi tolket ting forskjellig. Får lov å snakke om åndelige ting til han selv om han jobber i psykiatrien Sa at jeg fikk ikke lov å skrive om åndelige ting her av NHD, og at NHD var sur på meg. Han var ikke sur, men mente jeg var nær psykotisk noen ganger. Sa det var bra jeg gikk på dagsenteret, men at jeg ikke trengte å være så lenge. Han mente jeg måtte skjerme meg litt, kan jo det. Og han skulle spør legen når han kom igjen neste uke ang medisiner, men han trodde legen ville jeg skulle øke risperdal. Får se da. Han skulle spør om jeg kunne få noe annet enn seroquel for søvn, så da er jeg spent. Kjente energiene hans også, han er ikke fordomsfull. Han liker faktisk å snakke om åndelige ting med meg Da er jeg vel heldig? Men det er vel ikke alt av det åndelige som er problemet, men jeg liker å snakke om det jeg også Men skal ikke snakke om det her eller andre plasser, han sa det var nok mange som ikke forstod. En sur psykiater var ikke bra sa han, hehe måtte le da. Her synes jeg du har misforstått NHD. Du har ikke grunnlag for å si han er sur på deg eller andre. At han ikke ønsker at psykiatriforumet skal fylles opp av tråder om alternative energier og ånder har ingen ting med å være sur å gjøre. Han har så vidt jeg husker heller ikke nektet deg å skrive om slikt, han har bare bedt deg gjøre det på åpent forum. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 17 minutter siden, stjernestøv skrev: Sykepleieren var her i dag, han sa det var greit at vi tolket ting forskjellig. Får lov å snakke om åndelige ting til han selv om han jobber i psykiatrien Sa at jeg fikk ikke lov å skrive om åndelige ting her av NHD, og at NHD var sur på meg. Han var ikke sur, men mente jeg var nær psykotisk noen ganger. Sa det var bra jeg gikk på dagsenteret, men at jeg ikke trengte å være så lenge. Han mente jeg måtte skjerme meg litt, kan jo det. Og han skulle spør legen når han kom igjen neste uke ang medisiner, men han trodde legen ville jeg skulle øke risperdal. Får se da. Han skulle spør om jeg kunne få noe annet enn seroquel for søvn, så da er jeg spent. Kjente energiene hans også, han er ikke fordomsfull. Han liker faktisk å snakke om åndelige ting med meg Da er jeg vel heldig? Men det er vel ikke alt av det åndelige som er problemet, men jeg liker å snakke om det jeg også Men skal ikke snakke om det her eller andre plasser, han sa det var nok mange som ikke forstod. En sur psykiater var ikke bra sa han, hehe måtte le da. Han er neppe sur. Anonymkode: df6bb...976 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Skrevet 2. mars 2016 7 minutter siden, laban skrev: Nå har du jo faktisk fått lov til å skrive her om åndelige ting, så lenge det skjer på Åpent forum og ikke på Psykiatri. NHD tenker sikkert bl.a. på at noen kan finne DOLs psykiatriforum ved å søke på en medisin eller diagnose. Da skal de ikke havne på en side der en høy andel tråder handler om pleiader, hjelpere og jording. Det er ansvarlig - ikke "surt" eller noe annet med vinkling mot deg personlig - at DOLs fagpersoner og moderatorer passer på det. Fint at det fungerer mellom deg og sykepleieren. Ha en fortsatt god dag! Takk og ha en fortsatt fin dag du og Ja klart jeg respekterer det, håper det var greit at jeg skrev dette på psykiatri da. Ellers kan de flytte det til åpent, går jo fint det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Skrevet 2. mars 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig at NHD gidder å bruke energi på å være sur på deg?!... Anonymkode: 503ae...4f5 Ja det tror jeg, og obs....han er bare et menneske han og Endret 2. mars 2016 av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, Xtra skrev: Her synes jeg du har misforstått NHD. Du har ikke grunnlag for å si han er sur på deg eller andre. At han ikke ønsker at psykiatriforumet skal fylles opp av tråder om alternative energier og ånder har ingen ting med å være sur å gjøre. Han har så vidt jeg husker heller ikke nektet deg å skrive om slikt, han har bare bedt deg gjøre det på åpent forum. Først nektet han meg det, så gikk jeg skrive på åpent. Han kan bli sur han og, er bare et menneske. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Først nektet han meg det, så gikk jeg skrive på åpent. Han kan bli sur han og, er bare et menneske. Alle kan selvsagt bli sure av og til, men jeg tviler på at han bruker energi på å være sur på deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, Xtra skrev: Alle kan selvsagt bli sure av og til, men jeg tviler på at han bruker energi på å være sur på deg. Nei ikke sånn at han hele tiden går og tenker på hvor sur han er på meg, hehe det forstår jeg. Men han ble litt sur. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Skrevet 2. mars 2016 Søren fikk migrene, har det noe med at det er slitsomt å være med folk å gjøre? Kan man få migrene av å være med folk? Han var jo her, så kom min mor innom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 2 minutes ago, stjernestøv said: Søren fikk migrene, har det noe med at det er slitsomt å være med folk å gjøre? Kan man få migrene av å være med folk? Han var jo her, så kom min mor innom. Det er uklart hva som utløser anfallene. Migreneanfallet kan utløses av forskjellige faktorer som stress, trening, enkelte matvarer, skarpt lys, flakkende lys, høye lyder, sterke lukter. Mangel på søvn eller for mye søvn. Hos kvinner kan anfallene utløses av hormonelle forandringer, for eksempel i menstruasjonsperioder. Anonymkode: d050f...1dc 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Skrevet 2. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er uklart hva som utløser anfallene. Migreneanfallet kan utløses av forskjellige faktorer som stress, trening, enkelte matvarer, skarpt lys, flakkende lys, høye lyder, sterke lukter. Mangel på søvn eller for mye søvn. Hos kvinner kan anfallene utløses av hormonelle forandringer, for eksempel i menstruasjonsperioder. Anonymkode: d050f...1dc Ok, da er det sikkert stress i hodet som har skylden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 5 timer siden, stjernestøv skrev: Sykepleieren var her i dag, han sa det var greit at vi tolket ting forskjellig. Får lov å snakke om åndelige ting til han selv om han jobber i psykiatrien Sa at jeg fikk ikke lov å skrive om åndelige ting her av NHD, og at NHD var sur på meg. Han var ikke sur, men mente jeg var nær psykotisk noen ganger. Sa det var bra jeg gikk på dagsenteret, men at jeg ikke trengte å være så lenge. Han mente jeg måtte skjerme meg litt, kan jo det. Og han skulle spør legen når han kom igjen neste uke ang medisiner, men han trodde legen ville jeg skulle øke risperdal. Får se da. Han skulle spør om jeg kunne få noe annet enn seroquel for søvn, så da er jeg spent. Kjente energiene hans også, han er ikke fordomsfull. Han liker faktisk å snakke om åndelige ting med meg Da er jeg vel heldig? Men det er vel ikke alt av det åndelige som er problemet, men jeg liker å snakke om det jeg også Men skal ikke snakke om det her eller andre plasser, han sa det var nok mange som ikke forstod. En sur psykiater var ikke bra sa han, hehe måtte le da. Du er heldig som har en sykepleier som støtter deg og ikke blir sur. (De færreste blir det, men det er lett å tro noen ganger.) - Orio Anonymkode: 40b5a...00a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er heldig som har en sykepleier som støtter deg og ikke blir sur. (De færreste blir det, men det er lett å tro noen ganger.) - Orio Anonymkode: 40b5a...00a Ja han er ganske grei og åpen for åndelige ting Selv om åndelige ting ikke hører hjemme i psykiatrien, men han tolket det annerledes enn meg sa han. Det er jo greit for meg, man må få tro det man vil. Er i grunn greit å få snakket åpent om det, har jo ikke akkurat noen healer for tiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 Jeg synes ikke at du kan si til sykepleieren at NHD er sur på deg og at du ikke får lov å skrive (om åndelige ting) her. Du VET ikke om det stemmer - du FØLER det stemmer, og det er det stor forskjell på. Dette er dårlig og urettferdig gjort ovenfor NHD. Anonymkode: 341f8...612 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke at du kan si til sykepleieren at NHD er sur på deg og at du ikke får lov å skrive (om åndelige ting) her. Du VET ikke om det stemmer - du FØLER det stemmer, og det er det stor forskjell på. Dette er dårlig og urettferdig gjort ovenfor NHD. Anonymkode: 341f8...612 Jeg tipper (håper!) sykepleieren er så profesjonell at han ikke tillegger utsagnet om at NHD er sur på Stjernestøv noe særlig vekt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Skrevet 3. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke at du kan si til sykepleieren at NHD er sur på deg og at du ikke får lov å skrive (om åndelige ting) her. Du VET ikke om det stemmer - du FØLER det stemmer, og det er det stor forskjell på. Dette er dårlig og urettferdig gjort ovenfor NHD. Anonymkode: 341f8...612 Ja beklager til NHD da. Jeg snakket om åndelige ting med ei på dagsenteret i dag, hun ble ikke sur hun heller. Men hun sa hun ikke trodde på det,ikke vits å snakke om det mer verken her eller andre plasser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.