Nicklusheletida Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 18 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Dette svaret er det jeg er mest enig i. I tillegg går det jo an å spørre den andre. "Jeg ser at du har det vondt. Er det noe du vil snakke om som lindrer din smerte?" " Jeg ser du har det vondt. Er det noe du vil snakke om som lindrer din smerte ?" Grøss ! Det ville jeg ha følt veldig påtrengende av folk jeg ikke kjenner. Nesten litt ufint, for her handlet det om folk man nesten ikke kjenner. Da blir man også gjort oppmerksom på at andre ser noe man prøver å skjule og jeg synes man skal få lov til å gå ut av døra uten å bli møtt med slike spørsmål. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 Beklager. Her var det noe jeg ikke fikk med meg (ukjent person). Derfor: Stryk siste setning. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Beklager. Her var det noe jeg ikke fikk med meg (ukjent person). Derfor: Stryk siste setning. Ja, les hovedinnlegget en gang til 0 Siter
umakenverdt Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Skrevet 3. mars 2016 Beklager at jeg er for lite presis her. Jeg ser jo at jeg har nevnt en del ulike situasjoner i løpet av tråden. Tusen takk for alle råd og erfaringer, det setter jeg stor pris på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.