AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 Hei, jeg er under utredning av ADHD. Jeg behandles for bipolar-lidelse II og er symptomfri for dette. Jeg har det problemet at jeg ikke klarer å holde interessen for verken aktiviteter, jobb, skole, venner, kjærester og tilogmed familiemedlemer. Hvor lang tid det tar før jeg mister interessen for noe kan være timer eller et par dager, og da virker gamle interesser kun som slit. Så dette har preget livet mitt så lenge jeg kan huske, det finnes ingen "konstanter", og jeg havner stadig vekk i mindre identitetskriser pågrunn av dette. Det tar alltid en liten stund så finner jeg noe jeg blir ekstremt interessert i og investerer mye tid i dette, men interessen faller raskt bort. (Er ikke mulig å starte behandling av ADHD på dette tidspunkt.) Dette gjør det svært vanskelig for meg å fylle dagene med noe, og jeg blir svært rastløst. Derfor lurer jeg på om det finnes noe annet enn ADHD-medisiner som vil hjelpe meg med å opprettholde interesse over lengre tid? Da tenker jeg på enten antidepressiva (har prøvd ssri og wellbutrin) eller medisiner for bipolaritet? Som jeg kan bruke inntil videre. Takk. Anonymkode: d7329...689 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.