Inner self Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 Hvorfor er det greit å ha masse angst og OCD? Det er ikke noe jeg får gå på DPS for. Hvorfor er det greit å gå på zyprexa selv om jeg har BMI på nesten 40? Fordi "den tar psykosesymptomene så fint", og "blodprøvene mine er jo fine, og jeg kan jo ha flaks å tåle fedmen". Hvorfor er det greit å bruke all sin tid på bekymring og angst, men så lenge det ikke er psykose så er det greit? Nei, nå er jeg skuffet. Hvorfor er det ufarlig å bekymre seg og å ha OCD, så lenge det ikke sklir over i psykose? Er det fordi en rehabilitering av en med schizofreni diagnose, regnes som ferdig bare man ikke er "psykotisk"? Min "psykehistorie" er 90% nevrotisk, og 10% psykotisk. 0 Siter
Onion Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 Hvis du har BMI på 40, og har gått opp til dette pga. Zyprexa, så bør du kreve å teste ut andre medisiner som du ikke har forsøkt. 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, Inner self skrev: Hvorfor er det greit å ha masse angst og OCD? Det er ikke noe jeg får gå på DPS for. Hvorfor er det greit å gå på zyprexa selv om jeg har BMI på nesten 40? Fordi "den tar psykosesymptomene så fint", og "blodprøvene mine er jo fine, og jeg kan jo ha flaks å tåle fedmen". Hvorfor er det greit å bruke all sin tid på bekymring og angst, men så lenge det ikke er psykose så er det greit? Det er vel ikke alvorlig nok, og for kostbart å gi alle "hjelp" som sliter med dette. Så da må man klare seg selv så godt det lar seg gjøre. 0 Siter
Onion Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 1 hour ago, slabbedask said: Det er vel ikke alvorlig nok, og for kostbart å gi alle "hjelp" som sliter med dette. Så da må man klare seg selv så godt det lar seg gjøre. Forsøkt privat psykiater/psykolog? Mange har refusjonsavtaler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 Skrevet 3. mars 2016 Kjenner ei som gikk opp så masse på zyprexa at mannen ga henne gastric bypass i gave Anonymkode: b9285...445 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.