Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hva ville du anbefalt istedenfor seroquel? Sykepleieren skulle spør legen om jeg kunne bytte, men er det noe som er like bra? Ikke det at jeg alltid får sove på det for det gjør jeg ikke, så så bra er det ikke. Jeg får ulvehunger av den, tror du jeg kunne prøvd uten nå? Bare får å se. 

stjernestøv
Skrevet

Sykepleieren mente det var dem jeg kunne bli stiv av, ikke risperdal? Føler meg stiv og i dag er det vondt å gå. Har selvsagt vært på dagsenteret der ei har vondt i kroppen, da får jo jeg og vondt i kroppen. Tar det inn, det er vel lov å si? 

stjernestøv
Skrevet

Fremdeles sur? Bare slett dette da.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er synd hvis det er slik at du oppfatter uenighet som "å vær sur på".

Jeg har gitt deg en begrunnelse for hvorfor jeg har sluttet å svare på dine medisinspørsmål: Svaret har gyldighet så kort tid. Du er hele tiden på jakt etter medisinendringer. Uansett hva jeg foreslår eller hva du skifter til, så kommer det et nytt spørsmål inne en uke om nok et skifte.

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg har gitt deg en begrunnelse for hvorfor jeg har sluttet å svare på dine medisinspørsmål: Svaret har gyldighet så kort tid. Du er hele tiden på jakt etter medisinendringer. Uansett hva jeg foreslår eller hva du skifter til, så kommer det et nytt spørsmål inne en uke om nok et skifte.

Ok, da er jeg uenig med deg i det. Jeg har gått på risperdal siden jeg var innlagt, og seroquel har jeg tatt enda lenger. Jeg har ikke skiftet medisin ofte, og nå var det sykepleieren som foreslo å ta noe annet enn seroquel. 

Skrevet
18 timer siden, stjernestøv skrev:

Fremdeles sur? Bare slett dette da.

Jeg synes du har fremstått langt mer aggressiv siden du reduserte dosen. Nå kommer du med en grinete kommentar nærmest hver gang noen er uenig med deg eller noe går deg imot.

stjernestøv
Skrevet
18 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes du har fremstått langt mer aggressiv siden du reduserte dosen. Nå kommer du med en grinete kommentar nærmest hver gang noen er uenig med deg eller noe går deg imot.

Å gjør jeg det ? Nei er ikke aggressiv, blir bare irritert. Tror du jeg er i ferd med å bli psykotisk?

stjernestøv
Skrevet
5 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Du kan du svarer på dette da? Tror du jeg er iferd med å bli gal? 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Å gjør jeg det ? Nei er ikke aggressiv, blir bare irritert. Tror du jeg er i ferd med å bli psykotisk?

Det kan ikke jeg svare på, men blir litt urolig for deg. Det er greit å være åndelig, og det er greit med litt kort lunte, men jeg er litt bekymret som sagt.

Vil ikke at noe galt skal skje med deg. Du er snill selv om vi har våre litt opphetede diskusjoner :)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Det kan ikke jeg svare på, men blir litt urolig for deg. Det er greit å være åndelig, og det er greit med litt kort lunte, men jeg er litt bekymret som sagt.

Vil ikke at noe galt skal skje med deg. Du er snill selv om vi har våre litt opphetede diskusjoner :)

Tusen takk :) Du er snill :) 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Tusen takk :) Du er snill :) 

Takk for det :)

Jeg tenker at det er forskjell på å diskutere sak og menneske. Mange på DOL (meg selv inkludert) kan være uenig med deg i saker, men det betyr ikke at vi misliker deg, ønsker deg vekk herfra eller ønsker noe galt for deg. 

Jeg setter jo pris på en god diskusjon, og da må det litt uenighet til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...