Gå til innhold

Liv på andre planeter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun fikk barn med aliens ja. Og de operete i kroppen hennes,liker ikke de grå jeg. Det var jo de hun hadde med å gjøre,men noen tror det er oss fra fremtiden. Ser ikke så lyst ut da.

Om de har operert i kroppen hennes, burde hun ikke da hatt arr etter det? Og hvor er dette barnet som hun fikk?

Jeg tror at det finnes liv på andre planeter, om det finnes intelligent liv har jeg ingen formening om.

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Trine skrev:

Om de har operert i kroppen hennes, burde hun ikke da hatt arr etter det? Og hvor er dette barnet som hun fikk?

Jeg tror at det finnes liv på andre planeter, om det finnes intelligent liv har jeg ingen formening om.

Barnet er hos de grå. Jeg har også blitt operet og det er ikke fysisk,tror jeg har barn der og. Mange har det. Men mulig det var fysisk hos henne,jeg vet ikke men det virket jo sånn. Burde kanskje lest boken igjen,men da tiltrekker jeg meg de grå. 

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Barnet er hos de grå. Jeg har også blitt operet og det er ikke fysisk,tror jeg har barn der og. Mange har det. Men mulig det var fysisk hos henne,jeg vet ikke men det virket jo sånn. Burde kanskje lest boken igjen,men da tiltrekker jeg meg de grå. 

Beklager å si det, men dette høres rimelig psykt ut... :ph34r:

Annonse

stjernestøv
6 minutter siden, Trine skrev:

Jeg er helt helt sikker på at du ikke trenger bekymre deg for hverken grå eller grønne. Ingen har operert inni deg heller og du har ingen barn som du ikke vet om.

Å. Jeg har hørt flere ganger unger som hsr ssgt mamma...ropt på meg. Tror det er dem fra andre dimensjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...