Gå til innhold

Lei av meg.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

En stund følte jeg meg lettere til sinns og humøret var bedre, jeg sang og var glad. Nå har det gått raskt nedover, ting er tungt og alt virker håpløst. Jeg ser så fæl ut med alle disse kiloene på :( Har virkelig lyst å slutte med seroquel, men sykepleieren sa jeg måtte vente å se hva legen sa. Å som jeg hater meg selv nå. Har også vondt i kroppen. Klarer ikke være positiv. Hvordan kan jeg få opp humøret igjen? 

stjernestøv
Skrevet

har egentlig lyst å slutte med risperdal og, men får se hva legen sier. 

stjernestøv
Skrevet

Tredje dagen jeg våknet med migrene i dag, hva skulle jeg gjort uten piller for det? Nei nå går det nedover :( 

Skrevet

Tror du virkelig det blir bedre å slutte på Risperdal når du blir dårligere av å trappe ned på dem? Sykepleieren skulle vel snakke med legen til uka? Det er ikke så lenge til. Kanskje du kan få noe annet for søvnen og øke Risperdal litt.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Trine skrev:

Tror du virkelig det blir bedre å slutte på Risperdal når du blir dårligere av å trappe ned på dem? Sykepleieren skulle vel snakke med legen til uka? Det er ikke så lenge til. Kanskje du kan få noe annet for søvnen og øke Risperdal litt.

Vet ikke, har bare lyst å være uten ap. Se hvordan det går,føler meg så skitten av å ta dem. Bare legen kommer da, han er i Polen nå for han har nettopp blitt far. Tror han er sånn som sier han skal komme så kommer han ikke, men får se. Føles lenge til når jeg er som dette, men får ha tålmodighet. Alt ble så negativt og ekkelt. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke, har bare lyst å være uten ap. Se hvordan det går,føler meg så skitten av å ta dem. Bare legen kommer da, han er i Polen nå for han har nettopp blitt far. Tror han er sånn som sier han skal komme så kommer han ikke, men får se. Føles lenge til når jeg er som dette, men får ha tålmodighet. Alt ble så negativt og ekkelt. 

Ja, er det noe man må ha når man har med helsevesenet å gjøre så er det tålmodighet. Det er ikke så lett for man vil gjerne gjøre ting med engang, men det er lurt å vente til du har snakket med legen. Er det noe spesielt som gjorde at alt plutselig ble negativt og ekkelt?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, er det noe man må ha når man har med helsevesenet å gjøre så er det tålmodighet. Det er ikke så lett for man vil gjerne gjøre ting med engang, men det er lurt å vente til du har snakket med legen. Er det noe spesielt som gjorde at alt plutselig ble negativt og ekkelt?

Ja fort gjort å bli utålmodig. Jo det var mørke energier, men det får jeg jo ikke lov å skrive om. Vet ikke hva ellers jeg skal skrive, eller hvordan jeg skal forklare det. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja fort gjort å bli utålmodig. Jo det var mørke energier, men det får jeg jo ikke lov å skrive om. Vet ikke hva ellers jeg skal skrive, eller hvordan jeg skal forklare det. 

Men da vil det jo ikke hjelpe å slutte på Risperdal, det er jo medisinene som holder de mørke energiene på avstand.

stjernestøv
Skrevet

Men da vil det jo ikke hjelpe å slutte på Risperdal, det er jo medisinene som holder de mørke energiene på avstand.

Ja det er jo sant. Men hvis jeg skal øke tror jeg jeg vil ha sprøyte, da var det mindre bivirkninger. Orker ikke tilbake til dvalen, men får se. Legen sa jo jeg skulle få slutte hvis det gikk bra, hadde håpet på det jeg. Men nå er jeg jo elendig. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo sant. Men hvis jeg skal øke tror jeg jeg vil ha sprøyte, da var det mindre bivirkninger. Orker ikke tilbake til dvalen, men får se. Legen sa jo jeg skulle få slutte hvis det gikk bra, hadde håpet på det jeg. Men nå er jeg jo elendig. 

Det går ofte litt opp og ned. Kanskje det blir bedre om noen dager.

Anonymkode: 16c50...125

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror ikke legen vil anbefalle deg å slutte slik som du er nå. Men ta opp med han at du heller vil prøve sprøyte. Ellerså kan du jo forsøke å øke med 0,5 mg. Kanskje det viser seg å være en passe dose for deg.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det går ofte litt opp og ned. Kanskje det blir bedre om noen dager.

Anonymkode: 16c50...125

Ja håper det. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Trine skrev:

Jeg tror ikke legen vil anbefalle deg å slutte slik som du er nå. Men ta opp med han at du heller vil prøve sprøyte. Ellerså kan du jo forsøke å øke med 0,5 mg. Kanskje det viser seg å være en passe dose for deg.

Ja kunne jo prøvd med 0,5 mg siden de har piller med det. Håper han kommer på mandag, så sender jeg melding på tirsdag. 

stjernestøv
Skrevet

Ånei, nå har jeg begynt å få vondt i halsen og :( Blir jo angrepet fra alle kanter. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ånei, nå har jeg begynt å få vondt i halsen og :( Blir jo angrepet fra alle kanter. 

Det kalles gjerne halsbetennelse, ofte pga en helt vanlig forkjølelse.

stjernestøv
Skrevet

Det kalles gjerne halsbetennelse, ofte pga en helt vanlig forkjølelse.

Jeg tiltrekker meg det, men det skal jeg jo ikke skrive om. 

Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tiltrekker meg det, men det skal jeg jo ikke skrive om. 

Nei, du tiltrekker deg det ikke... :rolleyes:

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, slabbedask skrev:

Nei, du tiltrekker deg det ikke... :rolleyes:

Å? Bare føler meg så langt nede nå....frekvensmessig. Uff-

AnonymBruker
Skrevet

800 mg C vitamin gjerne sånn som du kjøper på Rena og hvile så kan du være frisk i morgen. Jeg tar alltid det vis jeg begynner å bli forkjøla eller vondt i halsen blir som oftest frisk igjen over natta .

Anonymkode: acd50...f49

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

800 mg C vitamin gjerne sånn som du kjøper på Rena og hvile så kan du være frisk i morgen. Jeg tar alltid det vis jeg begynner å bli forkjøla eller vondt i halsen blir som oftest frisk igjen over natta .

Anonymkode: acd50...f49

C.vit sjokk? Ok det skal jeg prøve. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...