Gå til innhold

Lei av meg.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ånei, nå har jeg begynt å få vondt i halsen og :( Blir jo angrepet fra alle kanter. 

Trøst deg med at dette " angrepet" skjer veldig mange for tiden:) Jeg ble angrepet forrige uke og nesten hele hurven på jobben min har hostet og harket nå.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Trøst deg med at dette " angrepet" skjer veldig mange for tiden:) Jeg ble angrepet forrige uke og nesten hele hurven på jobben min har hostet og harket nå.

Åja, ja det er vel mange som blir angrepet. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg tiltrekker meg det, men det skal jeg jo ikke skrive om. 

Helt normalt å "tiltrekke" seg bakterier og virus. De svever rundt i lufta og angriper ofte både nese og hals.

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Trine skrev:

Helt normalt å "tiltrekke" seg bakterier og virus. De svever rundt i lufta og angriper ofte både nese og hals.

Aha ja det stemmer. Måtte stå opp litt nå for jeg følte jeg skulle spy,men det gjorde jeg ikke. Bare gulpet opp sterk ekkel smak,siķkert spist for mye. Ble litt redd av det,øynene og fjeset ble så rart og rødt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...