Nicklusheletida Skrevet 4. mars 2016 Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Ånei, nå har jeg begynt å få vondt i halsen og Blir jo angrepet fra alle kanter. Trøst deg med at dette " angrepet" skjer veldig mange for tiden Jeg ble angrepet forrige uke og nesten hele hurven på jobben min har hostet og harket nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Trøst deg med at dette " angrepet" skjer veldig mange for tiden Jeg ble angrepet forrige uke og nesten hele hurven på jobben min har hostet og harket nå. Åja, ja det er vel mange som blir angrepet. 0 Siter
Trine Skrevet 4. mars 2016 Skrevet 4. mars 2016 3 timer siden, stjernestøv skrev: Jeg tiltrekker meg det, men det skal jeg jo ikke skrive om. Helt normalt å "tiltrekke" seg bakterier og virus. De svever rundt i lufta og angriper ofte både nese og hals. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, Trine skrev: Helt normalt å "tiltrekke" seg bakterier og virus. De svever rundt i lufta og angriper ofte både nese og hals. Aha ja det stemmer. Måtte stå opp litt nå for jeg følte jeg skulle spy,men det gjorde jeg ikke. Bare gulpet opp sterk ekkel smak,siķkert spist for mye. Ble litt redd av det,øynene og fjeset ble så rart og rødt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.