Gå til innhold

Hva er best?

Gjest jojo

Anbefalte innlegg

Hei.

Hva er best, å trene ofte dvs hver dag eller annen -hver tredje dag, hvis en ønsker å slanke seg og samtidig få økt kodisjon?

Jeg tar en løpetur på vel 1/2 time daglig, den starter med 10 min rask gååing og jogging resten eller: jeg går raskt og jogger innimellom i ca 70 min annen hver dag.

Hvilken av disse vil jeg oppnå raskest forbrenning med? Jeg slanker meg i tillegg og har ett kcal inntak på 1200-1400 for dagen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

jojo.

Med din klare målsetting er økt forbrenning og gradvis en bedre kondisjon, har jeg sans for noe aktivitet hver dag. Men det er selvsagt ikke noe iveien for å variere dette litt. Når tiden tilsier det det, kan du velge varianten med noe mer trening enkelte dager og ro innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...