Gjest jojo Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hei. Hva er best, å trene ofte dvs hver dag eller annen -hver tredje dag, hvis en ønsker å slanke seg og samtidig få økt kodisjon? Jeg tar en løpetur på vel 1/2 time daglig, den starter med 10 min rask gååing og jogging resten eller: jeg går raskt og jogger innimellom i ca 70 min annen hver dag. Hvilken av disse vil jeg oppnå raskest forbrenning med? Jeg slanker meg i tillegg og har ett kcal inntak på 1200-1400 for dagen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Du vil oppnå best resulatater med det andre forslaget ditt, annenhver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 jojo. Med din klare målsetting er økt forbrenning og gradvis en bedre kondisjon, har jeg sans for noe aktivitet hver dag. Men det er selvsagt ikke noe iveien for å variere dette litt. Når tiden tilsier det det, kan du velge varianten med noe mer trening enkelte dager og ro innimellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.