Angstlei Skrevet 5. mars 2016 Skrevet 5. mars 2016 Går nå på 5mg og skal opp til 10-20mg, men allerede nå så sliter jeg med dårlig søvn. Bruker innsovingstablett (imovane 7.5mg), så sovner greit, men våkner hver natt etter ca. tre timer og sliter da med å sovne ordentlig igjen. Er dette en forbigående bivirkng?(har bare brukt de i ca.2 uker). 0 Siter
Angstlei Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Skrevet 5. mars 2016 Skrivefeil, gjelder selvfølgelig Cipralex. 0 Siter
tilstede Skrevet 5. mars 2016 Skrevet 5. mars 2016 5 timer siden, Angstlei skrev: Går nå på 5mg og skal opp til 10-20mg, men allerede nå så sliter jeg med dårlig søvn. Bruker innsovingstablett (imovane 7.5mg), så sovner greit, men våkner hver natt etter ca. tre timer og sliter da med å sovne ordentlig igjen. Er dette en forbigående bivirkng?(har bare brukt de i ca.2 uker). Hei. Det er i hvert fall en vanlig bivirkning i begynnelsen, og det blir sannsynligvis bedre. Med meg ble det helt bra. Se til at du alltid tar de på morgenen. Lykke til med utprøvingen:o) 0 Siter
Angstlei Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Skrevet 5. mars 2016 Takker for svar. Tar de når jeg står opp. Hvor lang tid tok det før det ble bra hos deg?. 0 Siter
tilstede Skrevet 5. mars 2016 Skrevet 5. mars 2016 3 minutter siden, Angstlei skrev: Takker for svar. Tar de når jeg står opp. Hvor lang tid tok det før det ble bra hos deg?. Husker ikke helt dessverre. Det avhenger av hvor mange doseøkninger en tar og hvor fort en tar dem, og hvor bra en tolererer medikamentet. Det tok seg litt opp for hver doseøkning, og roet seg når jeg hadde stått på en dose en stund. Men det er i hvert fall veldig vanlig i starten. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 Vanligvis forbigående. Men tillegg av Tolvon eller Remeron kan være gunstig både for søvn og depresjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.