Gå til innhold

nhd-fått time på A-senteret-livredd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,jeg har nå fått time på A-senteret-allerede neste mandag,det gikk veldig fort og da får jeg katasrofetanker med en gang. tenker de at jeg må ha hjelp fortest mulig? dette er en samtale for å kartlegge mine behov. men det jeg lurer på er:kan de finne på at jeg må legges inn der? jeg tenkte det skulle være poliklinisk men det sa jeg ikke til legen når hun skulle henvise,regnet bare med det. jeg drikker ikke ofte men de gangene jeg har drukket har jeg ikke klart å stoppe når jeg er deprimert,og tåler veldig dårlig alkohol,blitt inlagt flere ganger i koma og blackout. nesten som jeg lurer på om jeg tør gå til denne samtalen. har det veldig dårlig for tiden,syns ikke cipralex virker og isolerer meg hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er heldig som har fått time så raskt. Jeg fikk bare avslag jeg, og kunne virkelig tenkt meg å bli tatt på alvor. Du kan helt klart få tilbud om innleggelse, det er vel det beste, synes du ikke?

Anonymkode: 812b7...40b

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du er heldig som har fått time så raskt. Jeg fikk bare avslag jeg, og kunne virkelig tenkt meg å bli tatt på alvor. Du kan helt klart få tilbud om innleggelse, det er vel det beste, synes du ikke?

hei, ja jeg er heldig som har fått time så raskt, men jeg er redd for å bli innlagt,ønsker ikke det. jeg trenger å gå på jobb for å føle meg normal,det er det eneste som holder meg oppe nå,og min datter (som er 19 år) så jeg håper jeg kan få samtaler,det var det jeg ønsket når jeg ba legen henvise. synd du fikk avslag! kan du ikke søke på ny?be legen om å forklare at du trenger det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan søke på ny, men helt ærlig så skammer jeg meg over at jeg trenger det. Jeg tror at jeg skal klare det på egen hånd, men så langt så har jeg dessverre ikke akkurat strålende resultater å vise til. :(

Bor du så nært at du kan gjøre det poliklinisk?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan søke på ny, men helt ærlig så skammer jeg meg over at jeg trenger det. Jeg tror at jeg skal klare det på egen hånd, men så langt så har jeg dessverre ikke akkurat strålende resultater å vise til. :(

Bor du så nært at du kan gjøre det poliklinisk?

ja,i know,skammer meg jeg og. men etter x antall på akuttmottak med intox så har jeg endelig insett at jeg må gjøre noe. har fotalt de nærmeste om dette,og at jeg skal utredes på A-senteret,fikk bare positiv respons og tror jeg du og får. men herregud det er hardt,spesielt når jeg er så deprimert som nå,har bare lyst å gå i butikken og kjøpe alkohol for å glemme alt. det kreves mye styrke for å la være akkurat nå. ja jeg bor så nært at jeg kan gjøre det poliklinisk, heldigvis. lykke til du og :) søk på ny!

Skrevet

ikke no god kveld dette, masse tanker-gikk meg en tur,påvei til motorveien og bru,kom på bedre tanker og ringte legevakt,men klarte ikke å svare. snudde og gikk hjem men er nå helt på tur og har bare lyst å gå ut igjen...................

Skrevet
Den ‎05‎.‎03‎.‎2016 at 13.45, villakulla skrev:

hei,jeg har nå fått time på A-senteret-allerede neste mandag,det gikk veldig fort og da får jeg katasrofetanker med en gang. tenker de at jeg må ha hjelp fortest mulig? dette er en samtale for å kartlegge mine behov. men det jeg lurer på er:kan de finne på at jeg må legges inn der? jeg tenkte det skulle være poliklinisk men det sa jeg ikke til legen når hun skulle henvise,regnet bare med det. jeg drikker ikke ofte men de gangene jeg har drukket har jeg ikke klart å stoppe når jeg er deprimert,og tåler veldig dårlig alkohol,blitt inlagt flere ganger i koma og blackout. nesten som jeg lurer på om jeg tør gå til denne samtalen. har det veldig dårlig for tiden,syns ikke cipralex virker og isolerer meg hjemme.

Lykke til på A-senteret. Jeg betviler at de vil insistere på innleggelse der, men det begynner å haste at du får en mer effektiv behandling, tror jeg.  Har du fått diskutert medisinendring med fastlegen ennå?

Skrevet
8 minutter siden, frosken skrev:

Lykke til på A-senteret. Jeg betviler at de vil insistere på innleggelse der, men det begynner å haste at du får en mer effektiv behandling, tror jeg.  Har du fått diskutert medisinendring med fastlegen ennå?

ikke fått gjort noe med medisinendring nei, har time i april. tenker at jeg bare må kutte ut cipralexen frem til da for dette går ikke bra i det hele tatt.

Skrevet
7 minutter siden, villakulla skrev:

ikke fått gjort noe med medisinendring nei, har time i april. tenker at jeg bare må kutte ut cipralexen frem til da for dette går ikke bra i det hele tatt.

off nei nå er jeg bare tåpelig,skal gå på dem frem til legetimen og takk for at du ønsker meg lykke til,er bare i ett dårlig humør,sorry og god natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...