AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 Skrevet 5. mars 2016 Jeg er så lei av å være sjenert og forsiktig. Jeg synes også det er vondt å få høre dette av andre. Hvordan kan jeg bli mer frempå? Kjenner jeg er en person som jeg ikke ønsker å være, og det gjør meg trist. Går det an å endre seg til å bli mer trygg på seg selv? Ønsker gjerne råd! Anonymkode: ecf5f...0f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 Skrevet 5. mars 2016 Ja - det er fullt mulig Mvh ei som har gått den veien Anonymkode: 8fc6f...3b2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. mars 2016 Skrevet 5. mars 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av å være sjenert og forsiktig. Jeg synes også det er vondt å få høre dette av andre. Hvordan kan jeg bli mer frempå? Kjenner jeg er en person som jeg ikke ønsker å være, og det gjør meg trist. Går det an å endre seg til å bli mer trygg på seg selv? Ønsker gjerne råd! Anonymkode: ecf5f...0f9 Ja det går det an å endre på. Jeg sa ikke et ord jeg før, så beskjeden var jeg og alle la merke til det. Har komt meg med årene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mars 2016 Skrevet 5. mars 2016 Ja, det er mulig. Psykoterapi kombinert med mye trening på de vanskelige situasjoner hjelper godt. Medisiner av typen SSRI gjør en også mindre sjenert og sosialt følsom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.