stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 Nå må jeg skjerpe meg, bli snill med kropp og psyke. Skal begynne i morgen, da skal jeg spise mindre. Nå har jeg vondt i kroppen, fettet er tungt å bære på. Jeg har vondt i psyken,må gjøre noe med det. Føler jeg er mer åndelig, men har det jo ikke godt. Skal reise på en tur i morgen, er spent på hvordan det går. Eller burde jeg holde meg hjemme? Kommer jo til å ta vival. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Nå må jeg skjerpe meg, bli snill med kropp og psyke. Skal begynne i morgen, da skal jeg spise mindre. Nå har jeg vondt i kroppen, fettet er tungt å bære på. Jeg har vondt i psyken,må gjøre noe med det. Føler jeg er mer åndelig, men har det jo ikke godt. Skal reise på en tur i morgen, er spent på hvordan det går. Eller burde jeg holde meg hjemme? Kommer jo til å ta vival. Dette vet du nok svar på selv. Anonymkode: 44210...5e4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette vet du nok svar på selv. Anonymkode: 44210...5e4 Å? Jaja mulig det, vi har jo alle svarene selv Er bare så lei av magen min, det tar på psykisk å ha en sånn kropp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 Reis på tur og ta det som det kommer Aktivitet er bra for kropp og sjel Satt og tenkte jeg skulle oppdatere deg på vik-fra-meg-sjokolade prosjektet mitt og oppdaterer deg her i stedet for å lage en tråd om det. Jeg har da ikke spist sjokolade denne uken. I tillegg har jeg erstattet brød med knekkebrød, har brukt mindre smør og sauser og ellers spist/drukket som vanlig. Trent 3 ganger og vært mer aktiv enn vanlig de andre (snømåking og shoppingrunder :)). Resultatet på vekta er -2 kilo. Sikkert noe normalvariasjon inne i bildet der også. Vekta kan jo svinge litt. Men jeg ser endringen på magen og kjenner det i linningen på buksa gitt Mindre følelse av å være stinn og oppblåst - deilig Hadde virkelig abstinenser 1 dag og resten av uka har jeg ikke tenkt nevneverdig over at sjokoladen ikke har vært tilgjengelig. Samboer har gjemt 1 melkerull ett eller annet sted i tilfelle krise hehe, men jeg har ikke en gang tenkt tanken på å lete etter den Det var mi uke det Stjernestøv. Så gjør et hederlig forsøk å se hva du kan få til! Jeg heier på deg og meg selv Anonymkode: 52577...622 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Skrevet 6. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reis på tur og ta det som det kommer Aktivitet er bra for kropp og sjel Satt og tenkte jeg skulle oppdatere deg på vik-fra-meg-sjokolade prosjektet mitt og oppdaterer deg her i stedet for å lage en tråd om det. Jeg har da ikke spist sjokolade denne uken. I tillegg har jeg erstattet brød med knekkebrød, har brukt mindre smør og sauser og ellers spist/drukket som vanlig. Trent 3 ganger og vært mer aktiv enn vanlig de andre (snømåking og shoppingrunder :)). Resultatet på vekta er -2 kilo. Sikkert noe normalvariasjon inne i bildet der også. Vekta kan jo svinge litt. Men jeg ser endringen på magen og kjenner det i linningen på buksa gitt Mindre følelse av å være stinn og oppblåst - deilig Hadde virkelig abstinenser 1 dag og resten av uka har jeg ikke tenkt nevneverdig over at sjokoladen ikke har vært tilgjengelig. Samboer har gjemt 1 melkerull ett eller annet sted i tilfelle krise hehe, men jeg har ikke en gang tenkt tanken på å lete etter den Det var mi uke det Stjernestøv. Så gjør et hederlig forsøk å se hva du kan få til! Jeg heier på deg og meg selv Anonymkode: 52577...622 Tusen takk Får ta en tur ja og ta det som det kommer. Så flink du har vært Skal virkelig gå inn for det jeg også nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Skrevet 6. mars 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette vet du nok svar på selv. Anonymkode: 44210...5e4 Jeg vet jo selvfølgelig at det er på tide å ta seg sammen.... 0 Siter
frosken Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 39 minutter siden, stjernestøv skrev: Nå må jeg skjerpe meg, bli snill med kropp og psyke. Skal begynne i morgen, da skal jeg spise mindre. Nå har jeg vondt i kroppen, fettet er tungt å bære på. Jeg har vondt i psyken,må gjøre noe med det. Føler jeg er mer åndelig, men har det jo ikke godt. Skal reise på en tur i morgen, er spent på hvordan det går. Eller burde jeg holde meg hjemme? Kommer jo til å ta vival. Det er bra at du ønsker positiv endring. Men kanskje er det lettere å gjennomføre om du bestemmer deg helt konkret for hva det er du vil prøve å gjøre. Spise mindre blir ganske vagt; kanskje lettere om du prøver å planlegge hva det er du skal spise de nærmeste dagene. Hva skal du spise til de ulike måltidene er en måte å tenke på - en annen kan være å bestemme seg for hva du ikke vil spise som du vet at du spiser for mye av nå. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 15 minutter siden, stjernestøv skrev: Tusen takk Får ta en tur ja og ta det som det kommer. Så flink du har vært Skal virkelig gå inn for det jeg også nå. Gjør det! Virkelig flink var jeg den ene dagen jeg "kjempet". Spiste mango og sutra høylytt. Stakkars samboeren min hehe. Men nå er det bare å se fremover her og belønninga for litt kamp er akkurat det jeg ønsker (vektnedgang) så da er alt såre vel Kjempe nå Stjerne, noen uker, og så går det mer av seg selv etterhvert. Anonymkode: 52577...622 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, frosken skrev: Det er bra at du ønsker positiv endring. Men kanskje er det lettere å gjennomføre om du bestemmer deg helt konkret for hva det er du vil prøve å gjøre. Spise mindre blir ganske vagt; kanskje lettere om du prøver å planlegge hva det er du skal spise de nærmeste dagene. Hva skal du spise til de ulike måltidene er en måte å tenke på - en annen kan være å bestemme seg for hva du ikke vil spise som du vet at du spiser for mye av nå. Knekkebrød til frokost lunsj og kvelds + middag. Ikke noe annet enn det. Må ta meg kraftig sammen. Tror jeg må slutte på seroqoel og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Skrevet 6. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør det! Virkelig flink var jeg den ene dagen jeg "kjempet". Spiste mango og sutra høylytt. Stakkars samboeren min hehe. Men nå er det bare å se fremover her og belønninga for litt kamp er akkurat det jeg ønsker (vektnedgang) så da er alt såre vel Kjempe nå Stjerne, noen uker, og så går det mer av seg selv etterhvert. Anonymkode: 52577...622 Ok, ja må kjempe. Har så mange kilo å gå ned også, må være tålmodig. Vil klare det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 25 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok, ja må kjempe. Har så mange kilo å gå ned også, må være tålmodig. Vil klare det Du må, uansett antall kilo, starte "prosessen". You GO girl! Anonymkode: 52577...622 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må, uansett antall kilo, starte "prosessen". You GO girl! Anonymkode: 52577...622 Jo takk for det Ja må jo begynne en plass. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 2 minutes ago, stjernestøv said: Jo takk for det Ja må jo begynne en plass. Men dette har du snakka om lenge. Nå må du BEGYNNE snart! Anonymkode: 55cbe...d07 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men dette har du snakka om lenge. Nå må du BEGYNNE snart! Anonymkode: 55cbe...d07 Ja i morgen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 4 minutes ago, stjernestøv said: Ja i morgen. Hvorfor ikke i dag? Anonymkode: 55cbe...d07 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke i dag? Anonymkode: 55cbe...d07 Dagen er snart slutt og jeg har overspist Må bli kvitt seroquel,må. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 52 minutter siden, stjernestøv skrev: Knekkebrød til frokost lunsj og kvelds + middag. Ikke noe annet enn det. Må ta meg kraftig sammen. Tror jeg må slutte på seroqoel og. Dette er jo bare tull. Du trenger ikke bare knekkebrød. Du trenger sunn og variert mat, mindre brød, pasta og poteter og overhodet ikke sjokolade og annen snop. Så skal du se resultater over tid, men ikke over natten. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, Xtra skrev: Dette er jo bare tull. Du trenger ikke bare knekkebrød. Du trenger sunn og variert mat, mindre brød, pasta og poteter og overhodet ikke sjokolade og annen snop. Så skal du se resultater over tid, men ikke over natten. Spiser jo middag i tillegg til knekkebrød. Har ei svigerinne som skal ta slankeoperasjon, hun skal gå på denne dietten. Men hun har lov å spise grønnsaker da imellom, der skal ikke jeg spise noe. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 (endret) 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Spiser jo middag i tillegg til knekkebrød. Har ei svigerinne som skal ta slankeoperasjon, hun skal gå på denne dietten. Men hun har lov å spise grønnsaker da imellom, der skal ikke jeg spise noe. Jeg henviser igjen til hva jeg skrev over. Jeg tror ikke dietter er tingen for deg, da vil du bare sprekke. Men grønnsaker kan du gjerne spise mye av. Endret 6. mars 2016 av Xtra 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, Xtra skrev: Leste du overhodet hva jeg skrev? Jeg tror det var gode råd. Tror ikke dietter er tingen for deg, da vil du bare sprekke. Men grønnsaker kan du gjerne spise mye av. Jo, men tror det må være litt diett i begynnelsen, vil jo se resultater. Har så mye å ta av nå, vil ha en pang start. Og tenk på henne da, etter operasjonen kan hun bare drikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.