Gå til innhold

På tide?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
14 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg henviser igjen til hva jeg skrev over. Jeg tror ikke dietter er tingen for deg, da vil du bare sprekke. Men grønnsaker kan du gjerne spise mye av.

Ja må vel spise noe grønnsaker mellom måltidene. 

stjernestøv
Skrevet

Har så vondt i kroppen for tiden og ligger mye, er det noen som har noen tanker om det? Er det pga vekten eller er det psykisk?

stjernestøv
Skrevet

Det er vondt å gå og stå, spesielt i bena, ryggen og nakken. 

Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er vondt å gå og stå, spesielt i bena, ryggen og nakken. 

Du er overvektig og vant til å sitte i sofaen eller ligge i senga hele døgnet, kroppen din er ikke vant til fysisk aktivitet overhodet. Det er muskulært og kommer av stillesitting og overvekt. Spis 2-3 grove knekkebrød med sunt pålegg til frokost og lunsj, en porsjon middag og gjerne masse grønnsaker mellom måltidene og 1-2 frukter om dagen om du har lyst på det. Og fortsett å være ute og møte folk og gå gjerne noen turer som mosjon noen ganger i uka. Du skal se det går bedre ganske raskt, når kroppen din blir lettere og vant til å brukes. :) Lykke til! :)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Du er overvektig og vant til å sitte i sofaen eller ligge i senga hele døgnet, kroppen din er ikke vant til fysisk aktivitet overhodet. Det er muskulært og kommer av stillesitting og overvekt. Spis 2-3 grove knekkebrød med sunt pålegg til frokost og lunsj, en porsjon middag og gjerne masse grønnsaker mellom måltidene og 1-2 frukter om dagen om du har lyst på det. Og fortsett å være ute og møte folk og gå gjerne noen turer som mosjon noen ganger i uka. Du skal se det går bedre ganske raskt, når kroppen din blir lettere og vant til å brukes. :) Lykke til! :)

Takk :) 

Ja nå skal jeg gi alt jeg har, håper vondtene i kroppen går over etterhvert. 

Nicklusheletida
Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå må jeg skjerpe meg, bli snill med kropp og psyke. Skal begynne i morgen, da skal jeg spise mindre. Nå har jeg vondt i kroppen, fettet er tungt å bære på. Jeg har vondt i psyken,må gjøre noe med det. Føler jeg er mer åndelig, men har det jo ikke godt. Skal reise på en tur i morgen, er spent på hvordan det går. Eller burde jeg holde meg hjemme? Kommer jo til å ta vival. 

Du har nå i hvert fall fått et bevis på at du ikke kan skylde tablettene for vekta og du er nødt til å innse at det samme gjelder for deg som for alle andre som skal ned i vekt.

Den åndeligheta er ikke noe du har bruk for og jeg synes det virker som du bør trappe litt opp på medisinene igjen.

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Har så vondt i kroppen for tiden og ligger mye, er det noen som har noen tanker om det? Er det pga vekten eller er det psykisk?

Det kan virke som om jeg har pådratt meg en høy grad av lakrisbåt-avhengighet så jeg skal joine deg med å være flink denne uken her Stjerna. Tommel opp for oss!

stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Du har nå i hvert fall fått et bevis på at du ikke kan skylde tablettene for vekta og du er nødt til å innse at det samme gjelder for deg som for alle andre som skal ned i vekt.

Den åndeligheta er ikke noe du har bruk for og jeg synes det virker som du bør trappe litt opp på medisinene igjen.

Kan jeg ikke skylde på medisinene? Det er de som gjør meg så sulten, har snakket med andre som går på seroquel. DE har det samme problemet, de spiser og spiser. 

Og klart jeg har brukt for det åndelige, er mer følsom nå. Vil ha litt kontakt med følelsene mine. 

stjernestøv
Skrevet
9 timer siden, XbellaX skrev:

Det kan virke som om jeg har pådratt meg en høy grad av lakrisbåt-avhengighet så jeg skal joine deg med å være flink denne uken her Stjerna. Tommel opp for oss!

Å det er jo så godt. Ja tommel opp for oss :) Må klare det nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...