InMyPlace Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 Hei. Mamma har gått på en psykisk smell, med ekstrem angst og sykdomsredsler ( på grensen til hypokonderi) Hun har brukt 20 mg Cipramil i en årrekke, kanskje 15 år. Jeg var med henne til legen, og han tok henne av Cirpramilen og satte henne på 150 mg Efexor. Nå plages hun av insomnia, og kvalme så sterk at hun ikke spiser. Hun skal til legen på nytt om noen dager, og be om å få en annen medisin. Jeg tenker at hun kanskje burde forsøkt 10 -20 mg Cipralex, og/eller Remeron? Kan du si hva hun burde prøve? Takknemlig for svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 50 minutter siden, InMyPlace skrev: Nå plages hun av insomnia, og kvalme så sterk at hun ikke spiser. Jeg tenker at hun kanskje burde forsøkt 10 -20 mg Cipralex, og/eller Remeron? Kan du si hva hun burde prøve? Støtter ditt gode forslag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.