Fourvix Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 Hei. Jeg skrev for en stund siden om eventuell oppstart av cipralex sammen med lamictal, da jeg fikk grand mal epileptisk anfall av cipralex. cipralexen funker perfekt, og har ikke følt meg bedre på lang tid. Ingen tvil om at cipralex og lamictal er medisineringen for meg. når det er sagt, har forbruket av sobril øket det siste året og er helt ute av kontroll. Du har sikkert fått dette spørsmålet en million ganger, men skulle gjerne hatt en nedtrappingsplan da jeg er livredd for krampeanfall ved abstinenser. Døgndosen har variert mellom 4x15 til 120mg daglig. For øyeblikket er jeg på 5x15. Psykiateren min foreslo -15 i uka, men er redd dette kan gå for fort med tanke på kramper. Har du noe tips? Vet at noen går over på valium ved seponering, men av to grunner er jeg skeptisk til det: 1. Valium hjelper ikke på panikkangst. 2. Valium er enda mer antiepileptisk og risikoen for epileptisk anfall kan bli verre? håper du gidder å svare på enda et slikt spørsmål 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 Skrevet 7. mars 2016 13 timer siden, Fourvix skrev: 2. Valium er enda mer antiepileptisk og risikoen for epileptisk anfall kan bli verre? Valium er et antiepileptisk middel i utgangspunktet og gir derfor ikke fare for epilepsianfall. Anonymkode: 766f4...040 0 Siter
Fourvix Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Skrevet 7. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Valium er et antiepileptisk middel i utgangspunktet og gir derfor ikke fare for epilepsianfall. Anonymkode: 766f4...040 Jo ved seponering er det nettopp det det gjør. Altså å slutte med benzo som er antiepileptisk, senker krampeterskelsen når man skal slutte med dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.