Gå til innhold

romme følelser

Anbefalte innlegg

umakenverdt
Skrevet
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Du snakker litt i gåter, synes jeg . Hvis du er alene, så la tårene strømme fritt. Det pleier å hjelpe best, synes jeg da. Da kjennes det bedre etter en stund. Synes ikke det er noen grunn til å holde igjen hvis du er for deg selv.

Klem til deg :-)

Unnskyld. Er ikke helt med. Tårene har rent i hele ettermiddag. Takk og unnskyld

umakenverdt
Skrevet
2 minutter siden, frosken skrev:

Ja, jeg mener det er greit om du tar en sovetablett også. Du er i en akutt krise akkurat nå, delvis forårsaket av en vanskelig livssituasjon. Da er det lov å bruke konstruktive hjelpemidler til å ikke bli altfor overveldet.

Itillegg til sobrilen da? Jeg er ikke i en vanskelig livssituasjon. Jeg skjønner ikke hvordan mennesker takler alt det vonde de opplever, jeg vil ikke gjøre noe verre for noen.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, umakenverdt skrev:

jeg tror det eller jeg vet ikke. <jeg har skyldfølelse overfor andre ja.

Jeg burde kanskje ikke ha skrevet her, jeg vet bare ikke helt hva jeg kan gjøre. Jeg kan ikke bli på rommet, jeg må ut av rommet.

Hva slags rom?

Anonymkode: 48cb8...1ee

Skrevet
Et øyeblikk siden, umakenverdt skrev:

Itillegg til sobrilen da? Jeg er ikke i en vanskelig livssituasjon. Jeg skjønner ikke hvordan mennesker takler alt det vonde de opplever, jeg vil ikke gjøre noe verre for noen.

Slik jeg vurderer det, så er du i en vanskelig livssituasjon. Som vanlig er du veldig streng med deg selv. Ja, jeg mener at akkurat i kveld skal du ta ekstra medisiner slik at du får sove.

Nicklusheletida
Skrevet
1 minutt siden, umakenverdt skrev:

Unnskyld. Er ikke helt med. Tårene har rent i hele ettermiddag. Takk og unnskyld

Jeg har ikke fått med meg forhistorien din og jeg forstår det slik på frosken at du er i en vanskelig livsituasjon og jeg trekker meg ut, siden jeg ikke vet noe om situasjonen din,. Ser frosken kan gi deg bedre råd :)

Stor klem til deg. Håper du får det bedre etter hvert.

umakenverdt
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags rom?

Anonymkode: 48cb8...1ee

Et rom i leiligheten. Men må jo bevege meg inn i de andre rommene i løpet av kvelden. KAn ikke bli i hjørnet her.

Skrevet

Et rom i leiligheten. Men må jo bevege meg inn i de andre rommene i løpet av kvelden. KAn ikke bli i hjørnet her.

Har du et varmt teppe på deg i hjørnet ditt? Og har du spist og drukket noe i kveld?

umakenverdt
Skrevet
9 minutter siden, frosken skrev:

Har du et varmt teppe på deg i hjørnet ditt? Og har du spist og drukket noe i kveld?

Har et teppe ja. Har ikke spist og drukket i kveld, men det trenger jeg heller ikke da

Skrevet
4 minutter siden, umakenverdt skrev:

Har et teppe ja. Har ikke spist og drukket i kveld, men det trenger jeg heller ikke da

Jo, jeg tror du trenger å drikke noe varmt nå før du skal prøve å legge deg. Tror du at du vil klare å legge deg i sengen din i natt?

umakenverdt
Skrevet
7 minutter siden, frosken skrev:

Jo, jeg tror du trenger å drikke noe varmt nå før du skal prøve å legge deg. Tror du at du vil klare å legge deg i sengen din i natt?

Jeg trenger ingenting. Men det er vel kanskje lurt hvis jeg skal ta en sovetablett å drikke noe. Tror du det er best hvis jeg får til å legge meg i sengen? Nå kjennes det som jeg ikke fortjener å få sove i en seng.

Skrevet
1 time siden, umakenverdt skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg rommer vonde følelser. Jeg vet det er det jeg skal, men vet ikke hvordan. Hvordan klarer man holde seg oppe med alt det som skjer. Jeg forstår det ikke. Er det noe poeng i å romme det, er det virkelig bedre enn å  unngå, jobbe for det. Hvis man kan distansere seg fra alt og alle er jeg klar over at jeg taper mye, men jeg vet ikke om jeg makter å føle så mye

Ja, det er bedre enn å unngå. Å unngå skaper stort sett kun kaos og uro. Men å romme krever øvelse. Jeg er glad du snart har time igjen, det er vondt å gå slik som dette. 

Klarer du komme deg inn i dusjen, det kan i blant hjelpe å sette seg ned i dusjen og la det varme vannet renne over kroppen. Pakk deg inn i noe mykt og gå å legg deg. 

Skrevet

Jeg trenger ingenting. Men det er vel kanskje lurt hvis jeg skal ta en sovetablett å drikke noe. Tror du det er best hvis jeg får til å legge meg i sengen? Nå kjennes det som jeg ikke fortjener å få sove i en seng.

Du fortjener å sove i sengen din, så det beste vil være om du får lagt deg. Jeg synes du skal ta en sovetablett nå og drikke et glass vann samtidig.

umakenverdt
Skrevet
7 minutter siden, XbellaX skrev:

Ja, det er bedre enn å unngå. Å unngå skaper stort sett kun kaos og uro. Men å romme krever øvelse. Jeg er glad du snart har time igjen, det er vondt å gå slik som dette. 

Klarer du komme deg inn i dusjen, det kan i blant hjelpe å sette seg ned i dusjen og la det varme vannet renne over kroppen. Pakk deg inn i noe mykt og gå å legg deg. 

Jeg bare roter alt til jeg bella. Jeg tror jeg skal konsentrere meg om å komme meg inn på kjøkkenet å hente litt vann og komme meg ut av hjørnet. Frosken sa det var ok å ta en sovetablett i dag for å få sove, så skal prøve på det. 

Jeg er ikke så god på å romme jeg, vet ikke hvordan jeg skal få det til og fungere noenlunde samtidig

Skrevet
Et øyeblikk siden, umakenverdt skrev:

Jeg bare roter alt til jeg bella. Jeg tror jeg skal konsentrere meg om å komme meg inn på kjøkkenet å hente litt vann og komme meg ut av hjørnet. Frosken sa det var ok å ta en sovetablett i dag for å få sove, så skal prøve på det. 

Jeg er ikke så god på å romme jeg, vet ikke hvordan jeg skal få det til og fungere noenlunde samtidig

Du roter ikke til noe som helst umaken, men du er dårlig på å ta vare på deg selv og å være god mot deg selv. Følg rådet til Frosken, ta sovetbl og gå å legg deg, pakk deg selv godt inn. Det kommer bedre dager enn dette. 

Skrevet
2 minutter siden, umakenverdt skrev:

Bittelitt om gangen, med  hjelp, og masse tid. Ogå går det ikke altid med bittelitt, for det kommer masse. Men plutselig en dag så går det med bittelitt. Jeg trodde og at det måtte gå å unngå, men den metoden har bare ført meg på den ene smellen etter den andre. Så nå er det den lange harde veien som gjelder. Du kommer dit du og. Klem til deg i kveld om du vil ha! 

umakenverdt
Skrevet
15 minutter siden, XbellaX skrev:

Du roter ikke til noe som helst umaken, men du er dårlig på å ta vare på deg selv og å være god mot deg selv. Følg rådet til Frosken, ta sovetbl og gå å legg deg, pakk deg selv godt inn. Det kommer bedre dager enn dette. 

Jjeg kom meg opp i sengen. Takk, skal prøve å få sove litt nå. 

umakenverdt
Skrevet
15 minutter siden, *skal* skrev:

Bittelitt om gangen, med  hjelp, og masse tid. Ogå går det ikke altid med bittelitt, for det kommer masse. Men plutselig en dag så går det med bittelitt. Jeg trodde og at det måtte gå å unngå, men den metoden har bare ført meg på den ene smellen etter den andre. Så nå er det den lange harde veien som gjelder. Du kommer dit du og. Klem til deg i kveld om du vil ha! 

TAkk. Er redd for at jeg ikke er sterk nok til å romme. Jeg må si jeg setter stor pris på deg og andre. 

Skrevet

TAkk. Er redd for at jeg ikke er sterk nok til å romme. Jeg må si jeg setter stor pris på deg og andre. 

Man behøver ikke være sterk for det. Man blir sterk av det. Det man trenger er hjelp, god og riktig hjelp. Men i kveld trenger du ikke tenke så langt. 

Skrevet
8 minutter siden, umakenverdt skrev:

Håper du får en rolig natt. Natta:-)

Skrevet
14 timer siden, umakenverdt skrev:

Hvordan går det med deg i dag? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...