Gå til innhold

romme følelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, umakenverdt skrev:

Jeg har dialog med en på jobb, som du vet har jeg fantastiske folk der, og så gjør jeg feil gang på gang på gang. jeg forstår ikke hvorfor det er et mål at man skal vvære tilstede dersom man ikke makter det. Jeg kunne gitt ganske mye gode følelser for å ikke kjenne slik. Jeg har kjempet med meg selv om ikke gjøre noe dumt. Men da må jeg ut av rommet. Er det greit om jeg tar en sovetablett da også? 

Er du i full jobb?

Anonymkode: 48cb8...1ee

umakenverdt
Skrevet
1 time siden, XbellaX skrev:

Hvordan går det med deg i dag? 

Takk, det er litt mindre redd. Det har kjentes vanskelig å holde hodet oppe i dag, jeg fikk sove av tabletten, er takknemlig for det. Takk for råd i går, jeg forstår ikke hva som gikk av meg. Klarte ikke hele dagen på jobb, men var der noen timer. 

umakenverdt
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du i full jobb?

Ja, jeg er takknemlig for jobben.  

Skrevet
18 minutter siden, umakenverdt skrev:

Takk, det er litt mindre redd. Det har kjentes vanskelig å holde hodet oppe i dag, jeg fikk sove av tabletten, er takknemlig for det. Takk for råd i går, jeg forstår ikke hva som gikk av meg. Klarte ikke hele dagen på jobb, men var der noen timer. 

Jeg synes du skal gjøre det samme i kveld når du skal legge deg, du trenger de timene med søvn. 

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, umakenverdt skrev:

Ja, jeg er takknemlig for jobben.  

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...