Gå til innhold

Alkoholproblemer

Anbefalte innlegg

Augusta Luise
Skrevet

Da har jeg lastet ned en app til telefonen og laget meg bruker på et selvhjelpsnettsted. Håper bare så inderlig at jeg klarer dette. :( 

Augusta Luise
Skrevet

Fire dager er gått siden jeg tok avgjørelsen og jeg føler meg veldig, veldig bra. Har ikke hatt noe abstinenssymptomer, noe som tyder på at jeg tok avgjørelsen i tide før jeg var skikkelig avhengig. Er veldig fokusert på å tenke riktig og bruker både app, forum og notisbok for å holde fokus. Var nettopp i butikken alene og gikk rett forbi ølhyllene uten å tenke på dem. 

Men det som er ekstra bra nå er at jeg har klart å spise lavkarbo(ish) en hel uke. Jeg har kuttet ut alt av sukker og hvetemel, og har kuttet ut det meste av stivelse bortsett fra fiberrike knekkebrød. Det gjør at jeg blir jevnere i humøret, en enorm lettelse for meg som er vant til å dytte innpå sukker hele dagen lang. Et interessant aspekt ved dette er at jeg går på Seroquel, og i følge enkelte brukere på forumet medfører det ulvehunger. Når jeg holder blodsukkeret stabilt så kjenner jeg ikke noe til denne hungeren. Kanskje verdt å ta med seg for de det gjelder?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...