Augusta Luise Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Skrevet 16. mars 2016 Da har jeg lastet ned en app til telefonen og laget meg bruker på et selvhjelpsnettsted. Håper bare så inderlig at jeg klarer dette. 0 Siter
Augusta Luise Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Skrevet 19. mars 2016 Fire dager er gått siden jeg tok avgjørelsen og jeg føler meg veldig, veldig bra. Har ikke hatt noe abstinenssymptomer, noe som tyder på at jeg tok avgjørelsen i tide før jeg var skikkelig avhengig. Er veldig fokusert på å tenke riktig og bruker både app, forum og notisbok for å holde fokus. Var nettopp i butikken alene og gikk rett forbi ølhyllene uten å tenke på dem. Men det som er ekstra bra nå er at jeg har klart å spise lavkarbo(ish) en hel uke. Jeg har kuttet ut alt av sukker og hvetemel, og har kuttet ut det meste av stivelse bortsett fra fiberrike knekkebrød. Det gjør at jeg blir jevnere i humøret, en enorm lettelse for meg som er vant til å dytte innpå sukker hele dagen lang. Et interessant aspekt ved dette er at jeg går på Seroquel, og i følge enkelte brukere på forumet medfører det ulvehunger. Når jeg holder blodsukkeret stabilt så kjenner jeg ikke noe til denne hungeren. Kanskje verdt å ta med seg for de det gjelder? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.