Fortsatthåp Skrevet 8. mars 2016 Skrevet 8. mars 2016 Heisann. hva er egentlig denne diagnosen, er det en slags ting man setter hvis man ikke fyller alle kravene til andre diagnoser. Men er litt imellom på begge? Hvis man Feks. er en miks av adhd og noe asperger men ikke fyller opp til noen diagnose, kan man da prøve ut sentralstimulerende midler. Er det noen som han hørt om det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 Skrevet 8. mars 2016 2 timer siden, Fortsatthåp skrev: Heisann. hva er egentlig denne diagnosen, er det en slags ting man setter hvis man ikke fyller alle kravene til andre diagnoser. Men er litt imellom på begge? Hvis man Feks. er en miks av adhd og noe asperger men ikke fyller opp til noen diagnose, kan man da prøve ut sentralstimulerende midler. Er det noen som han hørt om det? Fortalte ikke legen deg hva det var, den dagen du fikk diagnosen? Det var isåfall forferdelig rart.. jeg tror r 48.8 beskriver lidelsene: Agrafi Akalkuli Anonymkode: 596a5...584 0 Siter
Fortsatthåp Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Skrevet 8. mars 2016 Nei. Kun over tlf sånn kjapt i forhold til et brev hun skulle skrive for meg. Så har ikke no mer en det jeg har lest på nettet sjøl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.