AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 Skrevet 8. mars 2016 Er det noen som har erfaring derfra?Begynner å bli ganske desperat nå.Det norske helseapparatet har sagt at de ikke kan hjelpe meg lengere(fått avslag på reinnleggelse både på RASP og RKSF) så jeg er np underlagt TUD(tvungen psykisk helsevern uten døgnopphold) kun for å holde meg i live. Og er det noen som vet om man kan ha sjans til å få dette dekket siden det faktisk ikke ligger på meg at jeg ikke får hjelp her hjemme?Vet du noen om dette NHD? Anonymkode: 2a6b0...b97 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. mars 2016 Skrevet 8. mars 2016 Jeg vil tro at begrunnelsen for avslaget er av stor betydning. Hvordan begrunner de avslaget? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 Skrevet 8. mars 2016 At jeg har mottat hjelp der tidligere,men fikk tilbakefall Anonymkode: 2a6b0...b97 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. mars 2016 Skrevet 8. mars 2016 Det må være noe mer enn det. Det er jo dagligdags at pasienter kommer tilbake etter tilbakefall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 Skrevet 8. mars 2016 35 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det må være noe mer enn det. Det er jo dagligdags at pasienter kommer tilbake etter tilbakefall. Jeg kjørte rett utfor(var ganskje ustabil ved utskrivelse) etter at jeg kom hjem fr Stjørdal,så når vi søkte på nytt fikk vi beskjed fra SB at siden det hadde gått så fort utfor var det ikke noe de kunne gjøre for å hjelpe meg. Ang RASP mente de at jeg ikke kunne dra nytte av deres behandlingsopplegg fordi jeg hadde faktisk prøvd det før(men det må sies at jeg vet om mange som møter på stenbte dører hs RASP når/hvis de søker om reinnleggelse. Anonymkode: 2a6b0...b97 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.