Gå til innhold

NHD(Om folk

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Har du hatt pasienter som meg før? 

Altså som tror på aliens og åndelige ting,har du anbefalt dem medisiner? Har de tatt medisiner? Var de syke? Sluttet de å tro når de fikk medisiner?

stjernestøv
Skrevet

Tenkte meg det...

AnonymBruker
Skrevet

Hva var det du tenkte deg? 

Og om du fikk svar på det, hva ville du brukt svaret til? 

Anonymkode: 1892d...f3a

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det du tenkte deg? 

Og om du fikk svar på det, hva ville du brukt svaret til? 

At ingen er som meg,det er ikke vanlig å ha psykose om åndelige ting. Nei jeg vet ikke hva jeg ville brukt svaret til, men forstår jo at det er et privilegium å få svar fra NHD ;) Gjør ingenting om jeg ikke fikk svar, det er et svar det og. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å søke på det her på dol, der han har svart andre om lignende? Mener å huske at han har svart på slike ting før. 

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

At ingen er som meg,det er ikke vanlig å ha psykose om åndelige ting. Nei jeg vet ikke hva jeg ville brukt svaret til, men forstår jo at det er et privilegium å få svar fra NHD ;) Gjør ingenting om jeg ikke fikk svar, det er et svar det og. 

Ikke NHD-svar, men her var en gammel tråd med lignende spørsmål:

AnonymBruker
Skrevet

Vi er mange som tror på det samme som deg Stjernestøv, og vi er ikke gale pga troen! Jeg mener det er hvordan vi fungerer med troen som er viktig. Hvis jeg ligger under dyna mi og skjelver fordi aliens kan komme og bortføre meg, så fungerer jeg dårlig med troen min. Tro skal være til hjelp og støtte, ikke skrekk og gru.

Anonymkode: d58e8...0c9

stjernestøv
Skrevet
10 minutter siden, Xtra skrev:

Ikke NHD-svar, men her var en gammel tråd med lignende spørsmål:

Jøss, nå måtte jeg le :) Det var en engasjert dame, det er meg ;) Jeg er enig med bry men tenk at det er så lenge siden. Hvordan finner du gamle tråder? Det får ikke jeg til. 

stjernestøv
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å søke på det her på dol, der han har svart andre om lignende? Mener å huske at han har svart på slike ting før. 

Jeg får ikke til  det. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Jøss, nå måtte jeg le :) Det var en engasjert dame, det er meg ;) Jeg er enig med bry men tenk at det er så lenge siden. Hvordan finner du gamle tråder? Det får ikke jeg til. 

Hehe, tenkte det kanskje var deg, men jeg viste litt takt ved ikke å røpe det ;). Det er bare å søke i fritekst over her, tror søket mitt gjalt "psykose åndelig"

stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange som tror på det samme som deg Stjernestøv, og vi er ikke gale pga troen! Jeg mener det er hvordan vi fungerer med troen som er viktig. Hvis jeg ligger under dyna mi og skjelver fordi aliens kan komme og bortføre meg, så fungerer jeg dårlig med troen min. Tro skal være til hjelp og støtte, ikke skrekk og gru.

Anonymkode: d58e8...0c9

Artig at du skrev om aliens nå. Jeg var i kontakt med dem i natt "de grå", men jeg var ikke redd. Ble bare irritert, for vil ikke ha noe med dem å gjøre. Men de var ikke stygg med meg heller, husker ikke alt. Godt å høre det er flere med samme tro :) 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Xtra skrev:

Hehe, tenkte det kanskje var deg, men jeg viste litt takt ved ikke å røpe det ;). Det er bare å søke i fritekst over her, tror søket mitt gjalt "psykose åndelig"

Ok :) Tydelig at jeg ikke tok medisiner da, skrev mye mer. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du skriver inn det du vil søke etter i søke-feltet og trykker Enter.

Anonymkode: 11a21...a8e

stjernestøv
Skrevet
31 minutter siden, Xtra skrev:

stjernestøv
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver inn det du vil søke etter i søke-feltet og trykker Enter.

Anonymkode: 11a21...a8e

Ok, får gjøre det. Og beklager at jeg fortalte om "de grå", skal jo ikke skrive om åndelige ting her. Glemte meg. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så da anerkjenner du det mange prøver å fortelle deg, at du trenger medisiner for å holde deg på jorda?

Anonymkode: aa232...b15

stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da anerkjenner du det mange prøver å fortelle deg, at du trenger medisiner for å holde deg på jorda?

Anonymkode: aa232...b15

Jeg burde vært livredd nå men det er jeg ikke, jeg er sterkere. Da trenger jeg vel ikke medisiner? Men jeg tar jo litt medisin da. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
15 timer siden, stjernestøv skrev:

Har du hatt pasienter som meg før? 

Altså som tror på aliens og åndelige ting,har du anbefalt dem medisiner? Har de tatt medisiner? Var de syke? Sluttet de å tro når de fikk medisiner?

Det har jo blitt svart på dette ca 120 ganger før. Det er funksjonen din som sier noe om hvor psyk du er .Er du i jobb ? Osv osv. Hvordan bedømmer du selv din funksjon ? Om den var god ville du vel ikke hatt behov for alle innleggene på psykiatri ?

Endret av Nicklusheletida
stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det har jo blitt svart på dette ca 120 ganger før. Det er funksjonen din som sier noe om hvor psyk du er .Er du i jobb ? Osv osv. Hvordan bedømmer du selv din funksjon ? Om den var god ville du vel ikke hatt behov for alle innleggene på psykiatri ?

Ble jo ufør pga min dårlige fungering, klarte ikke ting. Min funksjon er ikke den verste nå, har vært verre. Skriver jeg så mye på psykiatri da? Får skrive på åpent da. 

Nicklusheletida
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ble jo ufør pga min dårlige fungering, klarte ikke ting. Min funksjon er ikke den verste nå, har vært verre. Skriver jeg så mye på psykiatri da? Får skrive på åpent da. 

Jeg sa ikke at du ikke skulle skrive på psykiatri. Det er ikke meg som bestemmer hvor du skal skrive. Det jeg ville med innlegget er å si at du ikke er frisk. Stort sett bruker du dagene  til å beskrive hva du kjenner og føler til en hver tid og det er det ikke noen som vil oppfatte som friskt. Kanskje er du ute og finner på noe innimellom , men etterpp føler du slik og sånn, kjenner det ene og det andre og dette er ikke friskt Stjernestøv. Det er trist at de ikke har funnet riktig medisindosering, slik at du både kan være mer aktiv, samtidig som du ikke kjenner på så mye forskjellig. Men jeg tror du må gjøre en innsats selv også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...