AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 Skrevet 9. mars 2016 18 minutter siden, stjernestøv skrev: Ble jo ufør pga min dårlige fungering, klarte ikke ting. Så du er frisk altså. Hva var det du ikke klarte? Anonymkode: 11a21...a8e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Skrevet 9. mars 2016 8 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Jeg sa ikke at du ikke skulle skrive på psykiatri. Det er ikke meg som bestemmer hvor du skal skrive. Det jeg ville med innlegget er å si at du ikke er frisk. Stort sett bruker du dagene til å beskrive hva du kjenner og føler til en hver tid og det er det ikke noen som vil oppfatte som friskt. Kanskje er du ute og finner på noe innimellom , men etterpp føler du slik og sånn, kjenner det ene og det andre og dette er ikke friskt Stjernestøv. Det er trist at de ikke har funnet riktig medisindosering, slik at du både kan være mer aktiv, samtidig som du ikke kjenner på så mye forskjellig. Men jeg tror du må gjøre en innsats selv også. Ja må helt klart gjøre en innsats selv. Men det er så rart, jeg har vært sånn hele livet og har ikke alltid tatt medisiner. Husker når jeg var gravid første gang, da snakket jeg ikke om det en gang. Holdt alt for meg selv. Begynte vel å snakke mer om det etter andre mann var født tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.