1980gutten Skrevet 8. mars 2016 Skrevet 8. mars 2016 (endret) Jeg har aldri selv vært en aktiv røyker, men jeg snuser. Men hva er egentlig vanskeligst å slutte med? Røyk eller snus? Er det noen med erfaring fra begge deler som kan gi et godt svar på dette? Jeg hører flere si at snus er vanskeligere. For meg er det vanskelig å sammenligne da jeg som sagt aldri har vært aktiv røyker. Men det er et h** å slutte å snuse, det kan jeg skrive under på. Har prøvd 2 eller 3 ganger, og God Jul sier jeg bare når folk spør om hvordan det gikk. Endret 8. mars 2016 av 1980gutten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 Skrevet 8. mars 2016 15 minutter siden, 1980gutten skrev: Jeg har aldri selv vært en aktiv røyker, men jeg snuser. Men hva er egentlig vanskeligst å slutte med? Røyk eller snus? Er det noen med erfaring fra begge deler som kan gi et godt svar på dette? Jeg hører flere si at snus er vanskeligere. For meg er det vanskelig å sammenligne da jeg som sagt aldri har vært aktiv røyker. Men det er et h** å slutte å snuse, det kan jeg skrive under på. Har prøvd 2 eller 3 ganger, og God Jul sier jeg bare når folk spør om hvordan det gikk. NIKE. lykke til. Anonymkode: b5bb7...6aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 Skrevet 9. mars 2016 Jeg sluttet å røyke med hjelp av snus, og det var lett. Men nå er jeg like avhengig av snus. Anonymkode: a6508...3ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 Skrevet 9. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sluttet å røyke med hjelp av snus, og det var lett. Men nå er jeg like avhengig av snus. Anonymkode: a6508...3ec Du får begynne å røyke igjen da, så kanskje du klarer å slutte med snus. lykke til. Anonymkode: b5bb7...6aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 Skrevet 9. mars 2016 Det sies det er vanskeligst å slutte å røyke. Det er vel med så mye annet her i livet - en må bare bestemme seg, og bare slutte. Bruke viljens kraft. Anonymkode: 5b4a2...85d 0 Siter
Fionys Skrevet 9. mars 2016 Skrevet 9. mars 2016 Jeg sluttet å røyke for 2 år siden. Tok min siste røyk på kvelden før jeg la meg. Det krever litt vilje og motivasjon. Kommer man seg forbi de to første uken så går det lettere. Det er ikke lett, men det går hvis man virkelig ønsker det og går inn for det. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.