Gå til innhold

Slutte å røyke vs Slutte å snuse?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har aldri selv vært en aktiv røyker, men jeg snuser.

Men hva er egentlig vanskeligst å slutte med? Røyk eller snus? Er det noen med erfaring fra begge deler som kan gi et godt svar på dette?

Jeg hører flere si at snus er vanskeligere. For meg er det vanskelig å sammenligne da jeg som sagt aldri har vært aktiv røyker. Men det er et h** å slutte å snuse, det kan jeg skrive under på. Har prøvd 2 eller 3 ganger, og God Jul sier jeg bare når folk spør om hvordan det gikk. 

Endret av 1980gutten
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, 1980gutten skrev:

Jeg har aldri selv vært en aktiv røyker, men jeg snuser.

Men hva er egentlig vanskeligst å slutte med? Røyk eller snus? Er det noen med erfaring fra begge deler som kan gi et godt svar på dette?

Jeg hører flere si at snus er vanskeligere. For meg er det vanskelig å sammenligne da jeg som sagt aldri har vært aktiv røyker. Men det er et h** å slutte å snuse, det kan jeg skrive under på. Har prøvd 2 eller 3 ganger, og God Jul sier jeg bare når folk spør om hvordan det gikk. 

NIKE.

lykke til.

Anonymkode: b5bb7...6aa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å røyke med hjelp av snus, og det var lett. Men nå er jeg like avhengig av snus. 

Anonymkode: a6508...3ec

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sluttet å røyke med hjelp av snus, og det var lett. Men nå er jeg like avhengig av snus. 

Anonymkode: a6508...3ec

Du får begynne å røyke igjen da, så kanskje du klarer å slutte med snus.

lykke til.

Anonymkode: b5bb7...6aa

AnonymBruker
Skrevet

Det sies det er vanskeligst å slutte å røyke. 

Det er vel med så mye annet her i livet - en må bare bestemme seg, og bare slutte. Bruke viljens kraft.

Anonymkode: 5b4a2...85d

Skrevet

Jeg sluttet å røyke for 2 år siden. Tok min siste røyk på kvelden før jeg la meg. Det krever litt vilje og motivasjon. Kommer man seg forbi de to første uken så går det lettere. Det er ikke lett, men det går hvis man virkelig ønsker det og går inn for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...