AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 Skrevet 9. mars 2016 Har vært avhengig av Imovane siden begynnelsen av desember. De siste mnd har jeg brukt ca 18,75 mg Imovane hver kveld. I dag har jeg ringt legen for å be dem stoppe å gi meg mer Imovane.. Det var greit, men han hadde ikke tid på tlf i dag og gi meg råd hvordan seponere. Derfor spør jeg her hvordan jeg kan seponere Imovane nå når jeg har 10 tabletter (7,5 mg) igjen? Nå er det nok. Skal øke på AP også. Anonymkode: 8fad6...18d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 Skrevet 9. mars 2016 Jeg brukte Imovane en til en og en halv, hver dag i 10 år bare sluttet jeg ikke noe problem. Anonymkode: 15047...c92 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mars 2016 Skrevet 9. mars 2016 Ta 1,5 tablett i to kvelder. Da har du 7 igjen. Disse tar du hver kveld i 7 dager. Så er det slutt. Forvent noen netter med dårlig søvn før det bedrer seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.