Gå til innhold

Sensitivt hjerte...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har i flere år slitt med angst, men er egentlig inne i en ganske god periode.. Det eneste som er problemet, er dette her med PULSEN.. Jeg bli gal. For den er så høy. Når jeg våkner ligger den fint på 65-63, men med en gang jeg går ut av sengen raser den opp i 120.. Den synker med en gang jeg setter meg ned igjen, men hopper fra 75-105 selv om jeg sitter i ro.. Går jeg i en trapp kan den fint gå op i 160.. Det er slitsomt og jeg er redd hjertet mitt ikke orker mer. Jeg har hatt flere ekger pga ekstrasystoler og høy puls, men de sier det er ok.  Stoffskiftet mitt var fint for 2 år siden..

Jeg vet at adrenalinpumpen min er ute av kontroll, men har den såå stor innvirking på pulsen?? 

Jente 21år
Trener ikke, pga angsten
Bmi 21.. 

Anonymkode: bbaf3...302

Skrevet

Skjønne hvordan du har det. Personlig mener jeg at den beste løsningen er å bruke en betablokker en periode. Det løser problemet, og samtidig kan du bruke denne tiden på å trene deg opp litt. Da blir hjertet også mindre sensitivt for å bruke dine ord.

Hjertet ditt tåler dette helt fint, men er jo ikke noe vits i å plages når det finnes effektiv behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...