AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 Skrevet 10. mars 2016 Hei, behandles for bipolar II med Lamictal. Bruker seroquel 75 mg for å få sove. Opplever at alle interesser/motivasjon er konstant borte. Hva kan forsøkes for å behandle dette problemet? SSRI og wellbutrin fungerer ikke. Takk. Anonymkode: fa7d1...a48 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. mars 2016 Skrevet 10. mars 2016 Hvilke doser Wellbutrin? Kan du redusere Seroquel? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 Skrevet 10. mars 2016 8 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Hvilke doser Wellbutrin? Kan du redusere Seroquel? Hei, ja jeg tror jeg kan klare meg uten Seroquel hvis det kan være til litt hjelp. Jeg har prøvd Wellbutrin i forskjellige doser, men kun uten stemningsstabiliserende medisin, så det kunne vært et forsøk å prøve dette nå. Hvis det er de to gode alternativene jeg har, må jeg selvfølgelig gi dette et forsøk. Takk for det. Anonymkode: fa7d1...a48 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.