stjernestøv Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Skrevet 11. mars 2016 2 minutter siden, Trine skrev: Ja, det kan være ekkelt å tenke på, men på den annen side, det er jo en fordel om behandleren vet mest mulig om pasienten. Jeg tror ikke det er noe lurt å skjule ting. Ihvertfall ikke dersom man ønsker behandling. Nei, men her har jeg jo lagt ut sjela mi på en måte, mitt innerste. Uff nei jeg er så sliten nå, hjernen tåler ikke så mye nå. 0 Siter
Trine Skrevet 11. mars 2016 Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Nei, men her har jeg jo lagt ut sjela mi på en måte, mitt innerste. Uff nei jeg er så sliten nå, hjernen tåler ikke så mye nå. Men er det ikke det man burde når man prater med behandleren også? Jeg sier ikke at jeg gjør det, mest fordi jeg ikke klarer sette ord på alt så fort som man må når man prater, men også fordi det er ekkelt å si ting som man tror andre vil reagere på. Det er lettere å skrive det. Men jeg prøver å være så åpen og ærlig som overhode mulig fordi jeg tenker at det er det som må til for at de skal forstå meg og vite hvordan de skal kunne hjelpe. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Men er det ikke det man burde når man prater med behandleren også? Jeg sier ikke at jeg gjør det, mest fordi jeg ikke klarer sette ord på alt så fort som man må når man prater, men også fordi det er ekkelt å si ting som man tror andre vil reagere på. Det er lettere å skrive det. Men jeg prøver å være så åpen og ærlig som overhode mulig fordi jeg tenker at det er det som må til for at de skal forstå meg og vite hvordan de skal kunne hjelpe. Syns det er lettere å skrive jeg også. Men blir ikke fristet til å fortelle noe heller, ser jo hvordan folk reagerer. Føler meg som et misfoster, er jo hatet her inne også pga det åndelige. 0 Siter
Trine Skrevet 11. mars 2016 Skrevet 11. mars 2016 17 minutter siden, stjernestøv skrev: Syns det er lettere å skrive jeg også. Men blir ikke fristet til å fortelle noe heller, ser jo hvordan folk reagerer. Føler meg som et misfoster, er jo hatet her inne også pga det åndelige. Neineinei....du er ikke hatet. Tror de fleste her syns du er søt, de vil bare ikke sitte og se at du blir syk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Skrevet 11. mars 2016 (endret) 3 minutter siden, Trine skrev: Neineinei....du er ikke hatet. Tror de fleste her syns du er søt, de vil bare ikke sitte og se at du blir syk. Å, det føles sånn. Skal ta meg sammen nå, men det er vanskelig å ikke skrive om åndelige ting. Er jo sosial her inne, men skal prøve Webmaster kan slette mine siste tråder. Endret 11. mars 2016 av stjernestøv 0 Siter
Trine Skrevet 11. mars 2016 Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Å, det føles sånn. Skal ta meg sammen nå, men det er vanskelig å ikke skrive om åndelige ting. Er jo sosial her inne, men skal prøve Det er nok bedre å heller være litt mindre aktiv enn å skrive veldig mye om ting som interesserer en. Jeg kunne jo startet den ene tråden etter den andre om hunder og fjell, men jeg antar at det hadde blitt fryktelig kjedelig for de andre her. Det finnes egne forum for slike ting. Så bruker jeg heller dol når jeg trenger å syte litt, om jeg lurer på noe eller for å svare andres tråder. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Det er nok bedre å heller være litt mindre aktiv enn å skrive veldig mye om ting som interesserer en. Jeg kunne jo startet den ene tråden etter den andre om hunder og fjell, men jeg antar at det hadde blitt fryktelig kjedelig for de andre her. Det finnes egne forum for slike ting. Så bruker jeg heller dol når jeg trenger å syte litt, om jeg lurer på noe eller for å svare andres tråder. Ja det har du helt rett i. Det er akkurat som jeg glemmer det igjen og igjen, men nå skal jeg ta det på alvor. Håper webmaster sletter alt jeg har skrevet i det siste. Det håper jeg virkelig, da blir jeg takknemlig. Sjemmes 0 Siter
Trine Skrevet 11. mars 2016 Skrevet 11. mars 2016 55 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det har du helt rett i. Det er akkurat som jeg glemmer det igjen og igjen, men nå skal jeg ta det på alvor. Håper webmaster sletter alt jeg har skrevet i det siste. Det håper jeg virkelig, da blir jeg takknemlig. Sjemmes Du trenger ikke sjemmes Det er jo ikke unormalt å ville prate masse om ting som interesserer en. Men det kan være lurt å huske at det kan bli litt for mye for de andre. Med det sagt så vet jeg ikke om type "hvor mye kokka har du drukket i dag" og "hvor mye kokka har du ikke drukket i dag" er så veldig mye bedre 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.