AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 Skrevet 11. mars 2016 Hei Jeg har hele tida hatt total-kolestol på ca 5. Senest for 6 uker siden hadde jeg det. For en måned siden økte jeg lamictal fra 150 til 175 mg og efexor fra 187,5 mg til 225 mg. Tok ny blodprøve denne uka og nå var kolesterolet mitt plutselig 6,2! Kan ikke se at jeg har endret noe annet enn at jeg har økt medisin. Kan medisinene gi denne bivirkningen eller er det tilfeldig at den plutselig er så høy? D "dårlige" kolesterolet var 5. Anonymkode: 388e9...8d2 0 Siter
Gjest Skrevet 13. mars 2016 Skrevet 13. mars 2016 Det er kjent av at det er få bivirkninger. Det er altså ikke mange som opplever dette. Jeg bruker Lamictal selv og jeg har ingen bivirkninger. Det er bare å gå inn på felleskatalogen å se på de bivirkningene som er. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mars 2016 Skrevet 13. mars 2016 Har aldri hørt en slik bivirkning nevnt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.