Blomsterfluen Skrevet 13. mars 2016 Skrevet 13. mars 2016 I dag sa mamma at det ikke er noe vits i å gå til lege og eeg med meg, for hun mener fast bestemt at jeg ikke har nocturnal lett epilepsi, selvom hun aldri har sett det som skjer med meg om nettene. Hun sier også at siden jeg er så sinna og rasende som jeg er nå for tiden, så får jeg ikke reise på ferietur i sommer sammen med dem. Jeg hater henne når hun sier at jeg ikke har det, og det, når hun ikke kan vite en forbanna ting om hvordan jeg har det. Hun sier at hviss jeg skal få være med på sommertur, må jeg begynne på abilify igjen. Men det kan jeg ikke fordi jeg fikk arytmier i hjertet av ap. 0 Siter
frosken Skrevet 13. mars 2016 Skrevet 13. mars 2016 Jeg er enig med deg i at din mor ikke med sikkerhet kan vite om du har epilepsi eller ikke. Siden eeg ikke er en undersøkelse som kan skade deg, så synes jeg det er fornuftig at det gjennomføres. I etterkant vil egen tolke hva eeg-en viser og du vil få beskjed om det er grunn til å tro at du har epilepsi eller ikke. Du virker veldig hissig for tiden. Jeg kan på en måte skjønne at familien din ønsker at du skal være mindre hissig dersom du skal være med på ferie. Enten må du øve deg på å ikke si så mange stygge ting når du blir sint eller så må dere se etter andre måter du kan bli mindre sinna på - dersom det skal fungere på ferietur. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.