Angstlei Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 Måtte stoppe å ta cipralex etter to uker da jeg ikke fikk sove, sluttet for 4 dager siden, men våkner fortsatt opp etter ett par timer, hvor lenge varer dette?. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 42 minutter siden, Angstlei skrev: Måtte stoppe å ta cipralex etter to uker da jeg ikke fikk sove, sluttet for 4 dager siden, men våkner fortsatt opp etter ett par timer, hvor lenge varer dette?. Umulig å si sikkert, men gjetter på en 5-10 dager. Anonymkode: 9ecab...401 0 Siter
Angstlei Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Skrevet 18. mars 2016 Har nå gått 8 dager å er ikke blitt noe bedre, håper den ikke permanent har ødelagt søvnen :(. 0 Siter
Angstlei Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Skrevet 25. mars 2016 Har nå gått 15 dager og får fortsatt ikke sove mer enn maks 1-2 timer før jeg våkner opp. Sover heller ikke noe på dagen. Er rolig og har ikke angst når jeg legger meg, men våkner allikevel opp fort :(. Fikk apodorm av legen og den hjalp ingenting, fikk så beskjed om å ta 1mg rivotril, apodorm og 7.5 imovane, men merker ingen bedring. Er livredd for att jeg ikke skal få sove noensinne igjen :(. Hva er det Cipralexen har gjort ?. Sov 8-9 timer hver natt før jeg prøvde meg på Cipralex. Noen som har slitt med det samm som kan gi noen beroligene ord?. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.