AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 Avhengig av humøret til de som er i kassa på butikken føler jeg folkevilja skifter, tenker ut årsaker til det, om det har vært noen rykter, og hva ryktene har sagt. Og hva jeg selv har gjort i det siste, for at folkevilja skiftet (f.eks. hvis jeg ikke ble redd for en bil som freset forbi så tenker de kanskje at jeg ikke er syk, siden jeg da ville vært redd). Men hvis man har denne selvinnsikten, da er ikke dette et symptom, eller? Bruker antipsykotika. Kan hende jeg blir gjenkjent ved å skrive om dette, men det har kanskje allerede skjedd, med all denne "fiendtligheten", de har kanskje lest alt jeg har skrevet her inne. Anonymkode: bb1de...bbf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avhengig av humøret til de som er i kassa på butikken føler jeg folkevilja skifter, tenker ut årsaker til det, om det har vært noen rykter, og hva ryktene har sagt. Og hva jeg selv har gjort i det siste, for at folkevilja skiftet (f.eks. hvis jeg ikke ble redd for en bil som freset forbi så tenker de kanskje at jeg ikke er syk, siden jeg da ville vært redd). Men hvis man har denne selvinnsikten, da er ikke dette et symptom, eller? Bruker antipsykotika. Kan hende jeg blir gjenkjent ved å skrive om dette, men det har kanskje allerede skjedd, med all denne "fiendtligheten", de har kanskje lest alt jeg har skrevet her inne. Anonymkode: bb1de...bbf Regner med at folket har annet å bestille. De er nok ikke så interessert i deg. Anonymkode: 5af59...368 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 17 minutes ago, AnonymBruker said: Regner med at folket har annet å bestille. De er nok ikke så interessert i deg. Anonymkode: 5af59...368 Ja det kan godt hende. Men jeg tenker på dette hele tiden uansett. Er det bare rikt indre liv, eller er det et symptom som sannsynliggjør at man har krav på trygd? Anonymkode: bb1de...bbf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det kan godt hende. Men jeg tenker på dette hele tiden uansett. Er det bare rikt indre liv, eller er det et symptom som sannsynliggjør at man har krav på trygd? Anonymkode: bb1de...bbf Siden du har skrevet om dette ukentlig i 10 år +, virker det ganske psykt, og det sannsynliggjør nok tygda ja. Lykke til. Anonymkode: 5af59...368 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 5 minutes ago, AnonymBruker said: Siden du har skrevet om dette ukentlig i 10 år +, virker det ganske psykt, og det sannsynliggjør nok tygda ja. Lykke til. Anonymkode: 5af59...368 10 år er vel litt i overkant. Anonymkode: bb1de...bbf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 10 år er vel litt i overkant. Anonymkode: bb1de...bbf Mulig det. Mange år da, vel. Anonymkode: 5af59...368 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 10 år er vel litt i overkant. Anonymkode: bb1de...bbf Det AB skriver er i hvertfall i nærheten. Tenk om du kunne forsøke å fylle tiden din med litt annet også? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 16 minutes ago, XbellaX said: Det AB skriver er i hvertfall i nærheten. Tenk om du kunne forsøke å fylle tiden din med litt annet også? Skjønner ikke helt hva du tenker på nå, tror du jeg bruker all tiden på å poste her? Hvor mange innlegg per dag hadde det blitt? Anonymkode: bb1de...bbf 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva du tenker på nå, tror du jeg bruker all tiden på å poste her? Hvor mange innlegg per dag hadde det blitt? Anonymkode: bb1de...bbf Nei det tror jeg ikke, men jeg tror du strever mye med akkurat dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 1 minute ago, XbellaX said: Nei det tror jeg ikke, men jeg tror du strever mye med akkurat dette. Er du pedagogisk nå? Har inntrykk at det har blitt populært... Anonymkode: bb1de...bbf 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er du pedagogisk nå? Har inntrykk at det har blitt populært... Anonymkode: bb1de...bbf Nei, du er ikke helt oppdatert. Det var in i 2012, ikke nå lenger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 5 hours ago, XbellaX said: Nei, du er ikke helt oppdatert. Det var in i 2012, ikke nå lenger. Ja, er det sånn good cop bad cop, da? Anonymkode: bb1de...bbf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.