Gå til innhold

Folkevilja

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Avhengig av humøret til de som er i kassa på butikken føler jeg folkevilja skifter, tenker ut årsaker til det, om det har vært noen rykter, og hva ryktene har sagt. Og hva jeg selv har gjort i det siste, for at folkevilja skiftet (f.eks. hvis jeg ikke ble redd for en bil som freset forbi så tenker de kanskje at jeg ikke er syk, siden jeg da ville vært redd). Men hvis man har denne selvinnsikten, da er ikke dette et symptom, eller? Bruker antipsykotika. Kan hende jeg blir gjenkjent ved å skrive om dette, men det har kanskje allerede skjedd, med all denne "fiendtligheten", de har kanskje lest alt jeg har skrevet her inne.

Anonymkode: bb1de...bbf

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avhengig av humøret til de som er i kassa på butikken føler jeg folkevilja skifter, tenker ut årsaker til det, om det har vært noen rykter, og hva ryktene har sagt. Og hva jeg selv har gjort i det siste, for at folkevilja skiftet (f.eks. hvis jeg ikke ble redd for en bil som freset forbi så tenker de kanskje at jeg ikke er syk, siden jeg da ville vært redd). Men hvis man har denne selvinnsikten, da er ikke dette et symptom, eller? Bruker antipsykotika. Kan hende jeg blir gjenkjent ved å skrive om dette, men det har kanskje allerede skjedd, med all denne "fiendtligheten", de har kanskje lest alt jeg har skrevet her inne.

Regner med at folket har annet å bestille. De er nok ikke så interessert i deg.

Anonymkode: 5af59...368

AnonymBruker
Skrevet
17 minutes ago, AnonymBruker said:

Regner med at folket har annet å bestille. De er nok ikke så interessert i deg.

Ja det kan godt hende. Men jeg tenker på dette hele tiden uansett. Er det bare rikt indre liv, eller er det et symptom som sannsynliggjør at man har krav på trygd?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan godt hende. Men jeg tenker på dette hele tiden uansett. Er det bare rikt indre liv, eller er det et symptom som sannsynliggjør at man har krav på trygd?

Siden du har skrevet om dette ukentlig i 10 år +, virker det ganske psykt, og det sannsynliggjør nok tygda ja.

Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Siden du har skrevet om dette ukentlig i 10 år +, virker det ganske psykt, og det sannsynliggjør nok tygda ja.

Lykke til.

10 år er vel litt i overkant.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det. ;) Mange år da, vel.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det AB skriver er i hvertfall i nærheten. Tenk om du kunne forsøke å fylle tiden din med litt annet også? 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutes ago, XbellaX said:

Det AB skriver er i hvertfall i nærheten. Tenk om du kunne forsøke å fylle tiden din med litt annet også? 

Skjønner ikke helt hva du tenker på nå, tror du jeg bruker all tiden på å poste her? Hvor mange innlegg per dag hadde det blitt?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hva du tenker på nå, tror du jeg bruker all tiden på å poste her? Hvor mange innlegg per dag hadde det blitt?

Nei det tror jeg ikke, men jeg tror du strever mye med akkurat dette.

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, XbellaX said:

Nei det tror jeg ikke, men jeg tror du strever mye med akkurat dette.

Er du pedagogisk nå? Har inntrykk at det har blitt populært...

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du pedagogisk nå? Har inntrykk at det har blitt populært...

Nei, du er ikke helt oppdatert. Det var in i 2012, ikke nå lenger. 

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, XbellaX said:

Nei, du er ikke helt oppdatert. Det var in i 2012, ikke nå lenger. 

Ja, er det sånn good cop bad cop, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...