AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 Noen som har erfaring med denne sprayen? Anonymkode: f8f76...b2e 0 Siter
ISW Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 Nei, ikke foruten at jeg vet at det er THC og CBD i en "lovlig" utgave mot MS-smerter. Preparatet er også fryktelig dyrt. Hvis du ikke har MS tviler jeg sterkt på at noen lege ville skrive det ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 2 hours ago, issomethingwrong said: Preparatet er også fryktelig dyrt. Kanskje vedkommende kan kjøpe Sativex på gata / svartebørsen? Da er det vel i praksis tax free. Anonymkode: 909a4...3af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 3 timer siden, issomethingwrong skrev: Nei, ikke foruten at jeg vet at det er THC og CBD i en "lovlig" utgave mot MS-smerter. Preparatet er også fryktelig dyrt. Hvis du ikke har MS tviler jeg sterkt på at noen lege ville skrive det ut. Hva mener du med "lovlig"? viss man har det på resept så er det jo lovlig. Anonymkode: f8f76...b2e 0 Siter
ISW Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med "lovlig"? viss man har det på resept så er det jo lovlig. Anonymkode: f8f76...b2e Jeg mener at THC stort sett selges i en annen form enn Sativex. Det er da ikke lovlig (noe mange ikke bryr seg om). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 16 timer siden, issomethingwrong skrev: Jeg mener at THC stort sett selges i en annen form enn Sativex. Det er da ikke lovlig (noe mange ikke bryr seg om). Ok, men sativex er jo lovlig da.. men men Anonymkode: f8f76...b2e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.