Gå til innhold

Psykiske lidelser og ekstrem-metal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Å høre på slikt er som å spise ti marsipangriser. Man får sukkersjokk og blir kvalm og uvel. Har aldri forstått hvorfor musikk nødvendigvis skal være "pent".

Anonymkode: 027e4...a34

Kan du tenke deg noe verre enn "Tears in Heaven"? Jeg blir aggressiv i løpet av noen sekunder. Hadde vært en fin metode for å torturere meg. Jeg får bare lyst til å skyte filler i bandet med mitraljøse.

Anonymkode: d945f...a40

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du tenke deg noe verre enn "Tears in Heaven"? Jeg blir aggressiv i løpet av noen sekunder. Hadde vært en fin metode for å torturere meg. Jeg får bare lyst til å skyte filler i bandet med mitraljøse.

Den hadde jeg fortrengt. "Takk" for at du minnet meg om den.

Gjest Gargamel
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å høre på slikt er som å spise ti marsipangriser. Man får sukkersjokk og blir kvalm og uvel. Har aldri forstått hvorfor musikk nødvendigvis skal være "pent".

Nei, det må ikke nødvendigvis være pent, men det må ikke alltid være stygt heller. Jeg har aldri skjønt meg på folk som bare hører på én type musikk. Jeg liker hva jeg vil, siden jeg ikke har noe image å ta vare på.

AnonymBruker
3 minutter siden, Gargamel skrev:

Nei, det må ikke nødvendigvis være pent, men det må ikke alltid være stygt heller. Jeg har aldri skjønt meg på folk som bare hører på én type musikk. Jeg liker hva jeg vil, siden jeg ikke har noe image å ta vare på.

Jeg liker også hva jeg vil, veldig mye forskjellig faktisk, så det har ikke noe med image å gjøre.

Annonse

AnonymBruker
27 minutes ago, Gargamel said:

Merkelig å registrere at du mener din uttalelse her handler om noe annet enn imaget ditt. :) Det er noe du forteller om deg selv, som du ønsker at andre skal tro på (vil jeg anta).

Så jeg må si jeg ikke forstår hva du mener.

Madelenemie
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Korpsmusikk. Det er bra for psyken. Bra for humøret, og oppbyggende for moralen! Ingenting slår en god marsj.

Hei!

Det kan ha å gjøre med at ubevisst får man assosiasjoner til 17 mai og pølser og is, det er jo glede:-)

Om du skjønner, det blir som med morsmelk og sug etter søtsaker mennesker ofte har resten av livet.

Jeg liker nesten all musikk, unntatt sånt durehorn fra Australia og trekkspill og til en viss grad sekkepipe. (mange kan ikke spille sekkepipe rent)

Korpsmusikk liker jeg nesten bare når jeg ser på garden delta i en sånn oppvisning et sted i Skotland,  da passer det, de marsjerer, kaster geværene opp i luften, snurrer dem rundt, marsjerer i takt, osv... alt innenfor rammen av en borg med fakler, det ser flott ut, der passer korpsmusikk, men da spilles det rent også.

Jeg tror jeg hadde klikka etter få timer hvis jeg ble innesperret på et rom med ekstrem-metal på høytalerne. Blir dere ikke fryktelig slitne i hodet av det? Jeg kan skjønne det hvis noen bruker det for å overdøve tankekjør. Det er kanskje bedre å bli helt utslitt i hodet enn å ha tusen tanker der som fører bakkekrig mot hverandre.

AnonymBruker
7 minutter siden, tonie skrev:

Jeg tror jeg hadde klikka etter få timer hvis jeg ble innesperret på et rom med ekstrem-metal på høytalerne. Blir dere ikke fryktelig slitne i hodet av det? 

Nei, det gir energi. I tillegg er mye av denne musikken musikalsk sett komplisert og spennende.

Annonse

ObservingSnailReproduction
On 15.3.2016 at 1:05 AM, AnonymBruker said:

Du som er så moralsk, bør vel ikke skrive anonyme personangrep om andre forumbrukere? Eller, jo, de er jo overgriperene dine...

Unnskyld meg? Når har jeg noen gang skrevet anonyme ad hominem-argumenter?

6 hours ago, AnonymBruker said:

Handler dette om deg? Bare noe jeg lurte på.

Menneske. Kommentaren du svarte på tilhørte meg. Det handler derfor veldig mye om meg.

Jeg håper du får hjelp for hva enn problem du har.

AnonymBruker
1 time siden, ObservingSnailReproduction skrev:

Menneske. Kommentaren du svarte på tilhørte meg. Det handler derfor veldig mye om meg.

Jeg håper du får hjelp for hva enn problem du har.

AB snakket ikke om deg.

1 hour ago, AnonymBruker said:

AB snakket ikke om deg.

Så da er vi enig om at du ikke går rundt å angriper anonyme meldinger fremover. Siden du ikke kan vite hvem som faktisk har postet dem. Flott.

AnonymBruker
31 minutter siden, ObservingSnailReproduction skrev:

Så da er vi enig om at du ikke går rundt å angriper anonyme meldinger fremover. Siden du ikke kan vite hvem som faktisk har postet dem. Flott.

Her er det noen som tuller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...