AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 Skrevet 14. mars 2016 Jeg har opplevd mye vanskelig det siste halve året. Prøver så godt jeg kan å takle det fornuftig. Men det setter tanker, følelser og usikkerhet i sving og det får jeg problemer med. Jeg kan være giret. Står på for å ordne opp. Snakker mye, for så å gå rett inn i en vond følelse der jeg ikke ønsker å leve lenger. Grubler på alt jeg har sagt og gjort. Grubler på om jeg har gjort noe galt. Jeg blir usikker i forhold til andre. Jeg har fått mye angst etter den ene episoden. Jeg kan føle meg veldig trygg på meg selv, men så går det rett over i usikkerhet. Jeg blir forvirret. Dette er kanskje slik livet er for alle. Jeg vet ikke. Selv synes jeg det er vanskelig og komplisert.æ Hva jeg vil med innlegget? Først og fremst og prøve å sette ord på det. Få høre litt hva andre tenker. Anonymkode: ba611...234 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Jeg tror mange har det *litt* sånn med oppturer og nedturer, inkludert meg selv. Når det går så langt at du ikke ønsker å leve høres det ikke helt normalt ut. Det er ikke meningen at livet ivet skal være *så* ille. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Jeg synes du skal bestille deg en time til fastlegen og si det akkurat som det er. Du trenger hjelp. Anonymkode: ccdcb...53b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.