Gå til innhold

Livet er komplisert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd mye vanskelig det siste halve året. Prøver så godt jeg kan å takle det fornuftig. Men det setter tanker, følelser og usikkerhet i sving og det får jeg problemer med. Jeg kan være giret. Står på for å ordne opp. Snakker mye, for så å gå rett inn i en vond følelse der jeg ikke ønsker å leve lenger. Grubler på alt jeg har sagt og gjort. Grubler på om jeg har gjort noe galt. Jeg blir usikker i forhold til andre. Jeg har fått mye angst etter den ene episoden. Jeg kan føle meg veldig trygg på meg selv, men så går det rett over i usikkerhet. Jeg blir forvirret. Dette er kanskje slik livet er for alle. Jeg vet ikke. Selv synes jeg det er vanskelig og komplisert.æ

Hva jeg vil med innlegget? Først og fremst og prøve å sette ord på det. Få høre litt hva andre tenker. 

Anonymkode: ba611...234

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg tror mange har det *litt* sånn med oppturer og nedturer, inkludert meg selv.

Når det går så langt at du ikke ønsker å leve høres det ikke helt normalt ut. Det er ikke meningen at livet ivet skal være *så* ille.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal bestille deg en time til fastlegen og si det akkurat som det er. Du trenger hjelp. 

Anonymkode: ccdcb...53b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...