AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Har levd med ubehandlet ADHD siden barndommen. For rundt 2 år siden begynte symptomene å avta, og jeg tenker dette var i forbindelse med at jeg var i ulike forhold med mye sosial kontakt (dog utroskap og gikk stadig lei forholdene), økte treningsmengden kraftig og spiste relativt godt, lavkarbo og vitamin/mineraltilskudd, samt at jeg oppdaget hvor stor nytte jeg hadde av koffein. Likevel, for rundt et år siden, begynte en lang depresjon, der alle gode rutiner falt ut, og de fleste sosiale forhold ble brutt. Har vært depresjonsfri i fire-fem måneder. I etterkant har det vært umulig for meg å opparbeide meg gode rutiner, og jeg opplever at ADHD-symptomene har kommet tilbake kraftigere enn noen gang. Mitt spørsmål er da om det er normalt at ADHD-symptomer kan totalt forsvinne i lengre perioder, slik som 2 år, for å så komme tilbake sterkere enn noen gang? Mann, begynnelsen av 20-årene. Anonymkode: a59d4...5f2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.