AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Jeg sliter med at jeg er ekstremt anspent, og når jeg kommer hjem fra skolen hver ettermiddag gjør det svært vondt. Muskulaturen er helt hard og øm. Er mye anspent på skolen, men slapper av mer hjemme. Jeg sliter også med iskalde hender, og dette plager meg også. Hvorfor er hendene så kalde? Jeg tenker mye og klarer ikke slappe av. Slik har det vært så lenge jeg kan huske. Jeg vil helst ikke begynne med antidepressiva, da jeg har prøvd det før. Er det ikke noen annen mulighet? Jeg har det ganske bra ellers! Noen tips? Jeg tenker på noe jeg kan gjøre på egenhånd. Vil gjerne høre om noe har fungert for andre! :-) Anonymkode: 6c841...bb2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Du kan forsøke enten varmebehandling eller kuldebehandling der det gjør vondt. Ifølge min lege, var det ikke så mange som visste det, men kuldebehandling kunne ha like god effekt på muskelsmerter som varmebehandling. Jeg sliter også med kalde hender og kalde føtter, men jeg fryser generelt pga. lav vekt... Anonymkode: af0b9...461 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.