AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Hva kan og bør gjøres ved stadig tilbakevennende depressive og suicidale episoder og perioder? (Bipolar og trekk fra eupf). Går på medisiner som igrunnen ikke virker så godt lenger. Etter hver doseøkning fungerer jeg bra og tror at jeg endelig har funnet dosen jeg skal gå på. Men etter noen måneder er det ille igjen. Så ny medisinjustering. Jeg er så lei!!! Jeg kan jo ikke fortsette med høyere og høyere doser hele tiden? Til slutt er det jo ikke mer å gå på når max-grensen er nådd. Jeg tenker oftere og oftere på ECT- behandling, og har derfor noen spørsmål. Hvem søker og innvilger slik behandling? Kan man reise hjem samme dag eller må man innlegges? Og er man da innlagt i somatisk eller i psykiatrisk avdeling? Er det sannsynlig at jeg vil bli mer stabil av slik behandling? Anonymkode: d6689...631 0 Siter
FGT Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kan og bør gjøres ved stadig tilbakevennende depressive og suicidale episoder og perioder? (Bipolar og trekk fra eupf). Går på medisiner som igrunnen ikke virker så godt lenger. Etter hver doseøkning fungerer jeg bra og tror at jeg endelig har funnet dosen jeg skal gå på. Men etter noen måneder er det ille igjen. Så ny medisinjustering. Jeg er så lei!!! Jeg kan jo ikke fortsette med høyere og høyere doser hele tiden? Til slutt er det jo ikke mer å gå på når max-grensen er nådd. Jeg tenker oftere og oftere på ECT- behandling, og har derfor noen spørsmål. Hvem søker og innvilger slik behandling? Kan man reise hjem samme dag eller må man innlegges? Og er man da innlagt i somatisk eller i psykiatrisk avdeling? Er det sannsynlig at jeg vil bli mer stabil av slik behandling? Anonymkode: d6689...631 Hva kan og bør gjøres ved stadig tilbakevennende depressive og suicidale episoder og perioder? (Bipolar og trekk fra eupf). Går på medisiner som igrunnen ikke virker så godt lenger. Etter hver doseøkning fungerer jeg bra og tror at jeg endelig har funnet dosen jeg skal gå på. Men etter noen måneder er det ille igjen. Så ny medisinjustering. Jeg er så lei!!! Jeg kan jo ikke fortsette med høyere og høyere doser hele tiden? Til slutt er det jo ikke mer å gå på når max-grensen er nådd. Jeg tenker oftere og oftere på ECT- behandling, og har derfor noen spørsmål. Hvem søker og innvilger slik behandling? Kan man reise hjem samme dag eller må man innlegges? Og er man da innlagt i somatisk eller i psykiatrisk avdeling? Er det sannsynlig at jeg vil bli mer stabil av slik behandling? Anonymkode: d6689...631 Jeg var også opptatt av å få ECT behandling da jeg var under utredelse for noen år tilbake. Jeg håpet på at det måtte bli løsningen for meg. . Alt lå klart, alt var koblet til, men så oppdaget anestesilegen at jeg hadde litt høy CK verdi i blodet, så da var over o ut., og det håpet var ut av verden. En trenger ikke å være innlagt, etter det jeg kjenner til,og en kan reise hjem igje samme dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.