Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Bare lurer på om nozinan er noe man tisser på seg av? Da vil jeg ikke ta det, men var på apoteket og hentet det i dag. Tenkte jeg skulle prøve i kveld. 

Skrevet

jeg tisset på meg av orfiril, men ikke nozinan

men det er meg

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Annkarin skrev:

jeg tisset på meg av orfiril, men ikke nozinan

men det er meg

Åja, er så redd for å tisse på meg. Det blir jo så mye styr det, burde jo hatt noe over madrassen da. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Åja, er så redd for å tisse på meg. Det blir jo så mye styr det, burde jo hatt noe over madrassen da. 

Det er vel ikke nødvendig å ta sorgene på forskudd?

Anonymkode: 5d72f...5db

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke nødvendig å ta sorgene på forskudd?

Anonymkode: 5d72f...5db

Nei men kjipt å våkne av at det er vått i sengen, får se om jeg finner noe å ha over. Har tisset på meg pga medisiner før, virker som blæra sovner også. 

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei men kjipt å våkne av at det er vått i sengen, får se om jeg finner noe å ha over. Har tisset på meg pga medisiner før, virker som blæra sovner også. 

Alternativet er å prøve uten sovemedisiner. Det er ikke farlig å sove litt mindre.

stjernestøv
Skrevet
18 minutter siden, slabbedask skrev:

Alternativet er å prøve uten sovemedisiner. Det er ikke farlig å sove litt mindre.

Men jeg tenkte jeg skulle prøve å følge rådene til legen, jeg sover jo lite uten medisiner. Er så urolig og om nettene, men det kommer jo an på hva jeg har gjort om dagen. 

Blomsterfluen
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Hei. Hvorfor tisser folk på seg av medisiner? Jeg har aldri tisset på meg av de pillene jeg har tatt noengang.

Skrevet

Men jeg tenkte jeg skulle prøve å følge rådene til legen, jeg sover jo lite uten medisiner. Er så urolig og om nettene, men det kommer jo an på hva jeg har gjort om dagen. 

Jaja, hver sin lyst. Jeg hadde holdt meg langt unna den type apedop.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hei. Hvorfor tisser folk på seg av medisiner? Jeg har aldri tisset på meg av de pillene jeg har tatt noengang.

Kanskje fordi blæren sovner?

Blomsterfluen
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Kanskje fordi blæren sovner?

Ok.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, slabbedask skrev:

Jaja, hver sin lyst. Jeg hadde holdt meg langt unna den type apedop.

Ja kanskje jeg også burde det. 

stjernestøv
Skrevet

Nei, jeg tror ikke jeg tør å ta dem. 

Skrevet

Nei, jeg tror ikke jeg tør å ta dem. 

Farlig er det neppe, men er det nødvendig? Men det vet du vel best selv.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, slabbedask skrev:

Farlig er det neppe, men er det nødvendig? Men det vet du vel best selv.

Jeg vet ikke. Det er spesielt når jeg har vært ute jeg blir så urolig, da ligger jeg våken selv med 150 mg seroquel. Er sikker på at jeg tar inn andres energier, jeg blir jo nesten personen. Tenkte kanskje nozinan kunne hjelpe nå, men jeg vet ikke. Var jo pga ulvehunger jeg ville skifte, men så at nozinan og ga vektøkning. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet ikke. Det er spesielt når jeg har vært ute jeg blir så urolig, da ligger jeg våken selv med 150 mg seroquel. Er sikker på at jeg tar inn andres energier, jeg blir jo nesten personen. Tenkte kanskje nozinan kunne hjelpe nå, men jeg vet ikke. Var jo pga ulvehunger jeg ville skifte, men så at nozinan og ga vektøkning. 

Vel, det skader neppe å prøve én natt for å se hvordan det går.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, slabbedask skrev:

Vel, det skader neppe å prøve én natt for å se hvordan det går.

Er ikke sikkert det virker i det hele tatt, får se. 

Skrevet

Er ikke sikkert det virker i det hele tatt, får se. 

Jeg synes absolutt du skulle gitt det en sjanse. Å prøve det noen netter er ikke noe å være redd for. Veldig mange AP kan potensielt gi vektøkning, men det er alltid individuelt. Kanskje har ikke dette noen vektøkningsbivirkning på deg, men det finner du ikke ut av uten å prøve. Hva har du å tape?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, tilstede skrev:

Jeg synes absolutt du skulle gitt det en sjanse. Å prøve det noen netter er ikke noe å være redd for. Veldig mange AP kan potensielt gi vektøkning, men det er alltid individuelt. Kanskje har ikke dette noen vektøkningsbivirkning på deg, men det finner du ikke ut av uten å prøve. Hva har du å tape?

Leste på nettet at en lege anbefalte det ikke for søvn, og at det var mange bivirkninger med den. Og andre skrev de fikk tett nese, jeg er tett nok fra før. Min sønn fant mye negativt med dem og sa han ville ikke tatt dem, får holde meg til seroquel da. Er alltid redd nye medisiner, det er skummelt. 

Skrevet

flytende nozinan er beste jeg har vært borti

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...